Zeeks_Racing Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Har lyst til å sette på m_tech front på e-46`n til dama. Må jo da selfølgelig ha grøftere Hvordan får jeg koblet til grøftelysa?Noen som vet om ledninger ligge klare? tenker da på både i motorrommet og i dashbordet. Nå har jeg kun 1 bryter som går til tåkelys bak. Noen som kan gi meg en "DIY"?
Robin L Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 se på schmiedmann.no -de selger komplette ettermonteringssett for tåkelys til e46
AlXz Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Er ikke noe stor / avansert jobb dette. Om E46 har noe liggende vet jeg ikke.. Ta ut bryteren i dash og se om det er mer ledninger i kontakta enn det det er i bryteren..? Du legger opp bryter som styrer et rele. Altså når bryter er trykket inn gir du styrestrøm til et rele som gir strøm til sprederne. Orginalt på E36 er strømmen som går gjennom bryteren (styrestrømmen), koblet via hovedlysbryteren. Så spredere kun funker sammen med parklys eller hakk nr2 (der man har fjernlys). Så husk å bruke noe sikringer.
Zeeks_Racing Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 takk for svar begge to tenker det blir et ettemonteringskitt på meg ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå