heineoen Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hei! Har dere noen forslag til lette oppgraderinger på kameraten min sin E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Andre felger og M-tech? Er vell kanskje ikke de billigste oppdateringenne men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Sote helt frem, nye felger, mere senk og M-sidelister. Ble kanskje litt for "tungt" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 - Brede sidelister - Fjerne soting av bakvinduer, evnt sote helt frem - M-styling (evnt bare fronten, den hjelper mye!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHunk Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Enig med de 2 andre. Kan fjerne taksenkeren også, etter min mening, men andre syns vel det er fint. Edit- Enig med de 3 andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 sett på M-tech så blir denne bilen 1 av 1 000 000 klin like E36. M-tech er fint det. men nesten alle har det. så det er mer uvanlig med en standard E36. er faktisk mye mer enn bare M-tech som er fint. er bare veldig mye trangstnte folk syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Selv om du har M-tech kan man jo få bilen til å skille seg ut litt. Gjelder bare å ha evnen til å finne de små tingene som kan gjøre den anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Er faktisk ikke mye annet enn M3/m-tech som er fint på E36 nei. Nevnes i fleng også hva som er like pent ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 nå er ikke jeg fan av E36 i utgangspunktet. men dette ser faktisk ikke så aller verst ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Er faktisk ikke mye annet enn M3/m-tech som er fint på E36 nei. Nevnes i fleng også hva som er like pent ser jeg.. Det er smak og behag... Hvorfor nevne i fleng? Gå for M-tech, da blir alle fornøyd.. Og hvorfor det? Fordi du har lik bil som alle andre her inne.. Jippi *Ironi* Finn en egen vei.. Her er det bare å sette seg ned å kikke på bilder av e36'er og finne sin egen sti.. M-tech kan godt være riktig, men gudbevare så kjedelig da.. OT: Bare se feks på Vader interiør.. Det er så forbaska oppbrukt i våre kretser nå at det forventes at du har det om du skal ha uberstrøken e36.. Har du ikke det så har alle noe å "ta deg" på.. Vader interiør er så kjedelig og standard nå at du ser at flere pene interiør selv på selger-siden her ikke blir solgt..Selv om det er svart strøkent sportsskinn.. Og Er det ikke strøkent vader interiøret så fins det ikke interessant det heller.. Når jeg begynte på forumet her for 3 år siden var vader interiør så enestående og sjeldent at det var enorm siklefaktor over det.. Hva er det i dag da? Er jo nesten mer standard enn noe annet interiør i coupeer på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Joda, er smak og behag, selvfølgelig. Men siden det er så mye annet pent til E36, så kan han vel nevne noe for meg, siden JEG mener det er lite som er pent! Og når vi snakker om ting som er oppbrukt.. Så kan vi vel egentlig si at hele bilen er oppbrukt da, siden alle kjører rundt i E36? Vader er oppbrukt..ok.. men det er det peneste interiøret til E36, om ikke det beste å ratte rundt banen i, så er det det peneste. Driter i hvor oppbrukt det er jeg hvertfall. Kort oppsummert... Skal du skille deg ut, dropp/selg E36`n, og kjøp deg noe annet, for det er oppbrukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå