Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Hei igjen. Har oppdatert førsteposten med link til bildene fra det siste treffet (22.7). Ser det er blåst igang en FB gruppe for BMW treff i Bergen. God iniativ! gjerne synkroniser og link videre til denne tråden på Bimmers. Ser at det skrives i FB gruppen at denne tråden er ikke "aktiv" ettersom at flere medlemmer inkludert meg selv ikke har vært så frampå i den senere tiden. Dette er riktig, men nå har faktisk denne tråden holdt seg i live av til stadig deltakende Bimmersfolk (nye og gamle) i de siste 3 årene. Jeg kan godt legge til link til FB gruppen dersom dette er ønskelig? Andre innspill på endringer i førstetråden tas godt imot. Husk: Det er denne førsteposten som nye deltakende møter når de klikker på tråden.

Godt å være tilbake i go'byen etter 3 års fravær!

Godt og høre du er tilbake! Rart at det er 3 år siden i var ute og rånte med e36 coupene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det treff til helgen på søndag da? er jo siste søndagen i måneden? noen som er med på et lite treff og dele litt foto kunskaper? jeg er en nybegynner på kamera og vil gjærne lære av andre som kan. hadde vært kjekt med en liten photosession ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre du er tilbake! Rart at det er 3 år siden i var ute og rånte med e36 coupene.

Ja tiden går fort. Heldigvis ikke forgjeves. Du har akselerert til E46 M3 allerede altså? ikke verst! Det er min absolutte drømmebil. Blir forhåpentligvis en realitet nå som pengene har begynt å dette inn på konto igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre du er tilbake! Rart at det er 3 år siden i var ute og rånte med e36 coupene.

Ja tiden går fort. Heldigvis ikke forgjeves. Du har akselerert til E46 M3 allerede altså? ikke verst! Det er min absolutte drømmebil. Blir forhåpentligvis en realitet nå som pengene har begynt å dette inn på konto igjen :-)

Bei det er nå sant :-) ja har endelig oppfylt drømmen :-)

Men har hatt ekstremt mangen biler på disse årene, så har lakt meg opp en dårlig vane med og selge bilene ganske kjapt igjen håper jeg klarer og holde på denne noen år no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre du er tilbake! Rart at det er 3 år siden i var ute og rånte med e36 coupene.

Ja tiden går fort. Heldigvis ikke forgjeves. Du har akselerert til E46 M3 allerede altså? ikke verst! Det er min absolutte drømmebil. Blir forhåpentligvis en realitet nå som pengene har begynt å dette inn på konto igjen :-)

Bei det er nå sant :-) ja har endelig oppfylt drømmen :-)

Men har hatt ekstremt mangen biler på disse årene, så har lakt meg opp en dårlig vane med og selge bilene ganske kjapt igjen håper jeg klarer og holde på denne noen år no :-)

Jeg trodde vi var enige om at jeg skulle kjøpe din når jeg har solgt e91 i februar/mars? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi var enige om at jeg skulle kjøpe din når jeg har solgt e91 i februar/mars? :P

hehehe vi får se :P spørs kor gøy jeg syntes det er når jeg henter den ut fra vinterlagring neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...