Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Flott med treff. Dukker nok opp, søndager er best til treff.

Jeg syntes Sandsli blir litt usentralt, langt å kjøre for enkelte.

Jeg har sett litt på forskjellige steder og har et alternativt forslag.

Sentralt beligende med god utsikt til både sjø og ”burnevei”.

Området på Danmarksplass er ledig om søndagene, dette forusatt at det ikke er arrangement i Arenum.

Sjeldent noe som skjer i Arenum.

Under tak ved drittvær, ute hvis pent vær.

Bilder:

p8fr87tj6y600rrak0ps.jpg

ilmenw0foa76ef83rnk2.jpg

61dg7gx5kjjamh95p1sz.jpg

enig :) første bilde der er et fint sted! sentralt og fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsligarasjen passer klart best for meg, og er været plagsomt fint kan man jo alltids stå på en av parkeringsplassene i nærheten.

Angående de flotte PS-stripene på veien i Solheimsviken så tror jeg ikke noen av oss er tjent med masse negativ oppmerksomhet rettet mot en større samling av våre BMW'er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsligarasjen passer klart best for meg, og er været plagsomt fint kan man jo alltids stå på en av parkeringsplassene i nærheten.

Angående de flotte PS-stripene på veien i Solheimsviken så tror jeg ikke noen av oss er tjent med masse negativ oppmerksomhet rettet mot en større samling av våre BMW'er..

det er vel opp til hver enkelt hva de vil gjøre i sin egen bil!

det er ikke opp til deg og sitte noen regler for hvordan vi skal opp føre oss.. sier ikke at folk skal drive og svi gummi men hva folk gjør er opp til hver enkelt..

edit: du kan jo prøve og se litt humor i bildene og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsligarasjen passer klart best for meg, og er været plagsomt fint kan man jo alltids stå på en av parkeringsplassene i nærheten.

Angående de flotte PS-stripene på veien i Solheimsviken så tror jeg ikke noen av oss er tjent med masse negativ oppmerksomhet rettet mot en større samling av våre BMW'er..

det er vel opp til hver enkelt hva de vil gjøre i sin egen bil!

det er ikke opp til deg og sitte noen regler for hvordan vi skal opp føre oss.. sier ikke at folk skal drive og svi gummi men hva folk gjør er opp til hver enkelt..

edit: du kan jo prøve og se litt humor i bildene og!

Ser absolutt humoren i bildene og har definitvt ikke satt noen regler, bare et velmenende tips til oss alle hvis vi ønsker å få stå i fred fra "onkel" og ikke vil bli kjeppjaget hver gang vi samles noe sted. For min del vil det være positivt å distansere våre treff fra rånetreff med gamle 240. Har heller ikke inntrykk av at jeg er alene om dette synet, og skulle det vise seg at de fleste er enige om å holde en seriøs profil når vi møtes synes jeg at det er noe enkeltpersoner bør respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandsligarasjen passer klart best for meg, og er været plagsomt fint kan man jo alltids stå på en av parkeringsplassene i nærheten.

Angående de flotte PS-stripene på veien i Solheimsviken så tror jeg ikke noen av oss er tjent med masse negativ oppmerksomhet rettet mot en større samling av våre BMW'er..

det er vel opp til hver enkelt hva de vil gjøre i sin egen bil!

det er ikke opp til deg og sitte noen regler for hvordan vi skal opp føre oss.. sier ikke at folk skal drive og svi gummi men hva folk gjør er opp til hver enkelt..

edit: du kan jo prøve og se litt humor i bildene og!

Ser absolutt humoren i bildene og har definitvt ikke satt noen regler, bare et velmenende tips til oss alle hvis vi ønsker å få stå i fred fra "onkel" og ikke vil bli kjeppjaget hver gang vi samles noe sted. For min del vil det være positivt å distansere våre treff fra rånetreff med gamle 240. Har heller ikke inntrykk av at jeg er alene om dette synet, og skulle det vise seg at de fleste er enige om å holde en seriøs profil når vi møtes synes jeg at det er noe enkeltpersoner bør respektere.

jeg ser kun positivt på at vi holder et seriøst treff.. jeg har ikke noe behov for noe som helst ''herjing'' personlig heller..

men jeg syntes det burde hvert satt opp ''rettningslinjer'' om hvordan det skal gå for seg som gjelder alle.. og at det ikke bare er enkelt personer med sine meninger som skal ligge i grunn for oppførselen til folk på treff..

var ikke frekt ment mot deg! ser helt klart det du mente..

heller si at det hadde vært fin om de som skulle ''herje'' trekk vekk fra der bilen står? ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi er ganske enige ja!

Prøvde bare å gjøre folk bevisste på hva slik oppførsel kan føre til for oss alle, ikke sette noen regler, men hvis det kunne misforståes skal jeg huske på det til en annen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...