Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!

Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

• Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68

Anbefalte innlegg

Hehe jeg og, rundtur på østlandet samt et lite grensehopp til helgen :P

Men været er jo ikke helt på lag lenger heller så.. blir vel tema igjen ved neste hetebølge/finvær..

ja tror nok det ;)

har du vært på tur nå da?

jeg måtte utsette :P men reiser vel i dag eller i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror nok det ;)

har du vært på tur nå da?

jeg måtte utsette :P men reiser vel i dag eller i morgen:)

Kom hjem litt tidligere i dag.. ble en fin tur det!

Sandefjord, Sande, Bærum, Oslo, Askim, Svinesund/Sverige... :lol:

En god del frem og tilbake... masse kjøreglede i bimmeren :D

God tur! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk til dere som møtte opp, og så håper jeg på bedre oppmøte neste gang.. :wink:

Blir garantert bedre oppmøte etter sommerferien :-)

Flott at noen alltid stiller, jeg svikter :-( Håper å komme sterkt tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstepost oppdatert!

Flott at de ble lagt ut et par bilder her :)

Jeg flytter til Haugesund om ca en ukes tid grunnet studier og resikerer å være der i 3 år nå. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg forsvinner fra treffene da jeg skal prøve så ofte jeg kan å komme hjem igjen den siste helgen i måneden nettopp for å kunne delta på treffene :)

Dette gjelder også Henrik (HappyHenke) som for tiden vil bruke sine neste 3 år i Oslo.

Uansett vil jeg oppdatere denne tråden så ofte jeg får til og håper at dere fortsatt velger å stille på treffene selv om det kan virke som at vi har blitt litt redusert. Merker at flere og flere i nærmiljøet 'tar steget videre' i det siste, men folk vil nok komme sterkt tilbake til BMW igjen.

Litt om treffene hittil:

Treffene har vært en suksess. Det har blitt et par flotte treff hvor vi i stor grad har vært heldige med været. Det har også vært en del cruisinger som har vært veldig gøy å deltatt i.

Jeg ønsker gjerne en utvikling videre av treffene våre slik det har vært til nå. Vi har gått fra stillestående møtepunkt i 1 time, til flere timers treff med oppstilling til cruising til å kjøpe is med photoshoot til langt utpå kveld.

Ønsker egentlig å kjøre en parallell med BMW klubben, men jeg føler vi kjører noen litt forskjellige retninger her. Men det trenger vel ikke være en ulempe....

Kankje det ender opp med en tur til Tyskland og BMW Welt/Museum/Nürburgring en sommer?

Iallefall ønskes det en skikkelig bane her på vestlandet...

Uansett så er tipset at folket tar turen nedom arenum siste søndag i måneden kl 18. Om du er der i 10 minutter eller flere timer er opptil hver enkelt. Det er et møtepunkt og en bekreftelse om at det er et flott BMW miljø i Bergen by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal bimmersfolket i Bergen på bilmønstring på travbanen på søndag?

Hadde jo vert fett å komme i kolonne innover eller noe, kanskje egen stand der inne :D

Bare lufter forslag eg, noen andre som er interessert også? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Tyrkia sist treff så var litt vanskelig å stille. Kjørte i stedet rundt i noen festlige leiebiler (Peugeot Partner og Renault Clio med minste motorer, ble frakjørt av en buss da jeg skulle kjøre forbi den...).

-Kommer sterkt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...