Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Limer inn det GatebilMagazine Camilla skrev på BGK forumet jeg..

---

_CAM6360%20copy.jpg

Fredag 21.august stikker Glenn Rodney ut i Bergens gater med GATEBIL Magazinets gromme Folkevogn for å teste Stripa!! Vi tipper vi finner noen folk på Hurtigrutekaien og tar turen ut dit i 19 tiden.

Vil bergenserene vise at Vestlandets hovedstad har den feteste stripa i landet? Dukk opp og vis frem bilen, damen og skru på sjarmen!

Husk at vi setter karakter på både bil, babes, burning, liv og burger'n.

Reportasjen vil komme på trykk i nummer #09 i høst!

Minner også om Bilexpo, som avholdes i Arenum hele helgen!

---

Noen som e med??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der, kom litt seint avgårde, skulle hente noen kompiser som ikke akkurat bor sentralt (bjorøy og selvika), så var der ikke før ca 3.

Var jo greit da, spes hennig solberg var det morsomt å se på, går godt den forden hans. Og så den drifte-mustangen, fy faen for en rå lyd den laget, stod å gliste godt når den holdt på. Skal få bilder av kompisen min som hadde med kamera i morgen, regner med jeg legger de ut her da.

Noen andre som var der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der igår og idag, men ble ikke så mye bra bilder!

Var best igår, idag var det mest klåfingrete drittunger..

Aasbø var vel rimelig overlegen på driftingen, ikke mange som holdt samme fart og omdreininger på hjulene som han :twisted:

Henning Solberg var vel også verdt å få med seg, samt en kamerat som kjører 200sx S14a Z-edition med RB26 8)

De der Bergen Drift Team karene har jeg ikke helt sansen for, syntes de bare sklir rundt der, uten særlig satsing og showfaktor...

Wet t-shirt showet var der idag også, tiltross for kritikk fra Kvinnegruppen Ottar i Ba som spekulerte i om ikke bilene var pene nok til å trekke oppmerksomheten.. Hele showet var jo egentlig ganske tafatt uansett, to rimelig påkledde damer og en svett type oppi verdens minste yacuzzi..

I Ba var det også nevnt at det skulle være et familiearrangement... MIN mening er at de jævla ungene kan holde seg et annet sted.. De gikk og plukket på alt, og dunket borti her og der.. Samt at eneste jeg kunne se på driftingen idag var nakne rumper der de satt på fedrenes skuldre..

Også mange voksne burde lært seg å holde fingrene fra fatet der de gikk å kjente på lakken.. Jeg hadde iallefall blitt forbanna om min bil ble full i fettete fingeravtrykk og striper etter fingrene..

Ellers ble det kåret treffets fineste? biler..

3. plass husker jeg ikke

2. plass - BGT drifting Mustang, som IKKE imponerte under kjøringen

1. plass - Sort Sierra med rustbobler i hjulbuene og swirls over alt. (og det var det jeg såg da jeg gikk raskt forbi)

Premiene var henholdsvis, mobiltelefon, støvsuger og mobiltelefon + Gatebileffekter.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...