Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, så lurer jeg på om noen vet noe om denne bilen? Skal kjøpe meg E36 neste uke og syns denne falt i smak utenom interiøret og motor selvsagt. MEN neste bil skal bli en budsjettbil så blir toppen 318is mtp forsikring og bensinforbruk.

Har sett han har hatt flere 316i M-tech tilsalgs det siste året.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17029801

Håper på tilbakemeldinger! ;)

Skrevet

Kjenner ikke til hverken bilen eller selgeren, så jeg burde vel ikke uttalt meg kanskje, men jeg bare må. :)

synes den så veldig fin ut jeg, men det er et par småting jeg alikevel vil bemerke. frontfangeren er det noe rart med. det virker ikke som den sitter helt som den skal. og tar jeg feil om grillramma er skjev på høyre side? uansett, det mangler luftkanaler til frontfangeren, og søleplaten. ikke helt overbevist om å lakke gitteret blått heller. :wink:

sideskjørta er vel ikke M, men rieger infinity? synes de ser ut til å bygge for langt ned i forhold til M. og jeg vet ikke om det er lyset som gjør det, men jeg synes det ser ut som om det er blå lakk på nedre lista på høyre siderute bak. om det er tilfelle så er ikke bilen demontert før lakkering, og da får du et helv... etterhvert med flassing o.l. men dette er for det meste synsing fra min side da. synes den ser ut som om den er verdt å dra å ta en titt på jeg. men sjekk om den har hatt seg en trøkk i fronten, og se etter om du finner tegn til slurv på lakkjobben. lykke til med bilkjøpet. :)

Skrevet

Takker for innvendinger :) er ganske pirkete på småting så liker å ha alt i orden. Mener selger er utlending og har alltid vært litt skeptisk på å kjøpe bmw'er fra dem :P Men, jeg drar å titter på den tror jeg så får vi se :)

Skrevet

Jeg tror jeg nesten kjøpte en Geländewagen av denne selgeren. Han sa bilen var i topp stand, men var i kontakt med en tidligere eier som fortalte at bilen overhodet ikke var i den standen som nye selger sa den var i. Jeg spurte han om hva han hadde gjort med bilen: "ingen ting, den var sånn når jeg kjøpte den"

Skrevet

Se der ja. Contour felger kan faktisk være tøffe i svart :)

Men ja, han fyren virker som en noe spesiell skrue. Har solgt biler med såkalt "dobbel" servo og litt har jeg sett :P

Men for all del, bila han selger ser jo ålreite ut de :)

Skrevet

hmm, motoren har ikke vært like ren og fin alltid ser man!

Men ellers var bilen pen =)

Skrevet

Ja, her var det mange forskjellige kommentarer ;) Han skriver som regel ALLTID MED CAPS LOCKEN PÅ JA.. er vel ikke én annonse uten store bokstaver ;) er for gærlig å skrive fullt navn ja.. Tror jeg hopper pent over denne gitt, men pen bil var det :)

Skrevet

Får 100% hoder til å snu ;) Uansett hvor pen bilen er hadde jeg aldri kjøpt bil av den selgeren der. Oser humbugg hele veien. Og hva var så revolusjonerende med e36 coupe karosseriet? Fyren virker jo full av drit. Jeg og Anders snakket jo om å dra og se på en av bilene hans i fjor bare pga. vi var nyskjerrige, men det ble desverre aldri no av :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...