Gå til innhold

bilder av styla bmw'er

sandbuin
 Share

Anbefalte innlegg

visste om den m3`en godt.. vurderte mange ganger kjøp av den å.. inntil jeg så for hver dag som gikk hvor mange ulike folk som dreiv på å kjørte rundt i den.. den ble grisekjørt og herja med av flere titalls ulike personer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste om den m3`en godt.. vurderte mange ganger kjøp av den å.. inntil jeg så for hver dag som gikk hvor mange ulike folk som dreiv på å kjørte rundt i den.. den ble grisekjørt og herja med av flere titalls ulike personer:p

stemer bra dette, vurderte den litt jeg også. men pga di grisestygge lambo dørene så ble d uaktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg eier en slik bil, velger jeg å poste denne flotte e3-en igjen. Slik så bilen ut:

0mw3ta9ebmmp7ts7uywf.jpg

Vanligvis er jeg ikke særlig glad i det fangerløse utseendet en del eldre Bmw-er kjører med, men ettersom bilen startet med de fæle "5mph"-fangerne, er det en klar forbedring.

9to0a8gbhlb7eg9e0mqr.jpg

Jeg synes at både vingen ovenfor c-stolpen og gummilisten påklistret på bagasjelokket, fungerer bra. Jeg er litt mer usikker på rillene på siden av panseret.

csm12bkrd1nbb7skyqpi.jpg

Slik ser en nesten-orginal e3 ut sammenlignet med prosjektbilen.

8rasm26e4xdsqk84rmm9.jpg

Som med alltid når det handler om Bmw, klistres det "m"-merker på alt og alle. Denne har likevel en grunn til det.

h3eeese22ohccytj8iir.jpg

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...