sandbuin Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Tenkte vi kunne dele noen bilder Av biler som har blitt styla eller noe lignende Bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Photoshoppa mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 stakkars e30.. orginal bilde er jo bare nydelig.. nå ser den ut som en 14'tiss bimmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Kunne LETT kjørt rundt i den der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 samma om den er Photoshoppa eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Dette skal forøverig ligge i bilder og show off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Kryr av slike tråder som dette, bruk heller litt tid å finne dem isteden for å starte ny annenhver uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 samma om the er Photoshoppa eller ikke den er ikke photoshoppa, men den ser vel desverre nermere noe sånt ut i dag:( : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Eller slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 hehe x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 visste om den m3`en godt.. vurderte mange ganger kjøp av den å.. inntil jeg så for hver dag som gikk hvor mange ulike folk som dreiv på å kjørte rundt i den.. den ble grisekjørt og herja med av flere titalls ulike personer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Grisefin spiker det der, hva må man gi for en slik en nå om dagen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 visste om den m3`en godt.. vurderte mange ganger kjøp av den å.. inntil jeg så for hver dag som gikk hvor mange ulike folk som dreiv på å kjørte rundt i den.. den ble grisekjørt og herja med av flere titalls ulike personer:p stemer bra dette, vurderte den litt jeg også. men pga di grisestygge lambo dørene så ble d uaktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Siden jeg eier en slik bil, velger jeg å poste denne flotte e3-en igjen. Slik så bilen ut: Vanligvis er jeg ikke særlig glad i det fangerløse utseendet en del eldre Bmw-er kjører med, men ettersom bilen startet med de fæle "5mph"-fangerne, er det en klar forbedring. Jeg synes at både vingen ovenfor c-stolpen og gummilisten påklistret på bagasjelokket, fungerer bra. Jeg er litt mer usikker på rillene på siden av panseret. Slik ser en nesten-orginal e3 ut sammenlignet med prosjektbilen. Som med alltid når det handler om Bmw, klistres det "m"-merker på alt og alle. Denne har likevel en grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå