sørvice Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 hei, har en m3 e36 me en utruli kvasse lyd på, eksosn skal vere bygd av ss performance i skien, og består av 2 stk lazer potter bak, ikkje kammer men åpene potter, kan sjå ut som de e blitt sveist på katalysatorn, so lure på om dei kanskje he tatt ut innmatn å at de e den som laga lydn? Det er fin å gromm lyd på tomgang å opp til ca 2k omdr so kjøme den kvasse, nokken som har peiling? Når ej først he m3 so vil ej ha lydn me
Lars89 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Blir utrolig skarp lyd i S50 med uoriginal eksos. Ville satt på en race-katalysator og sett om det hjelper
sørvice Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 ja, vist ikkje fer ej sjå om ej sette på et orginalt anlegg, men vil no helst ha på bakpottene, ser rått ut me 4 utblås.
morteym Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Har ikke greie på e36, men er sikker på at det er mange andre som har det, så finn ut hva som funker før du går til innkjøp av en dyr race cat, er min mening
Thomaz Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Min er rimelig renska inni bakpotte.. Buldrer no veldig(nesten litt mye) og en brutal lyd på turtall..'
MrElg Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Låner tråden jeg, noen som vet hvordan lyden blir på en e46 m3 hvis om en fjerner innmaten i bakpotta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå