B. Sveigdalen Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Da skjedde det jeg har vært redd i alle år. Da jeg kjøpte E36'n fulgte det med et sett med originale låsebolter, og dette settet ble med over på E39'n da jeg kjøpte den. Og vi alle levde lykkelig helt til før helga. Da byttet jeg en bærearm, og tok i den forbindelse av det ene framhjulet. Etter at jeg satte det tilbake har trolig adapteren blitt stående i låsebolten, og har falt ut etter at jeg begynte å kjøre. Den finnes ihvertfall ikke inni bilen eller på verkstedet der jeg jobbet. Og jeg skulle gjerne hatt på sommerhjulene mine snart... Så hva gjør man da? Jeg kan ikke se noen som helst tallkode på låseboltene, det eneste jeg vet er at det er en 15 tanns stjerneform. GS lister 20 forskjellige adaptere til E36, til 60,- pr stk. Bestiller jeg en av hver, eller lar kanskje ikke GS meg engang kjøpe alle disse fordi de tror jeg skal på raid og rappe BMW felger? Eller skjærer jeg istykker felgene med vinkelsliper? Eller er det noen her som bor i Gudbrandsdalen og har liggende et adapter vi kan prøve for å se? Slå på tråden (911 71 398) dersom du kan tenkes å ha noe slik. Betaler noen hundrelapper til den som har noe som hjelper.
axor Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 det du kan gjøre, er å reise innom bavaria hvis det finnes i nærheten eller andre steder de selger felger/legger om dekk, de har en koffert med slike, og du finner sikkert den du trenger der:) Kjell-Inge
B. Sveigdalen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Hmm. Det er en mulighet, skal prøve et par steder i morgen. Så vi får se. Takker for tips.
axor Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 ingen problem, jeg reiste inn til bavaria når jeg ikke fant min, de drog frem kofferten og sjekket, og den kosta kr. 50 men mener om de legger om dekk, så har de ihvertfall.. istedenfor og kjøre bomturer så kan du jo ringe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå