kawaman Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Hei. Fatter har en 2001 e39 touring,og lurer litt på ang bakluka. Det er til og lukke opp vinduet på bakluka,en liten bryter/knapp under vinduspusserarmen,men skjer ikke en dritt når jeg trykker den inn. Noen andre som har hatt og løst dette problemet? Takker for svar
Otis Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Kanskje bryteren er ødelagt? Den er nemlig elektrisk styrt den bryteren. Har dog aldri hatt problemet, men antar noen andre svarer her litt senere.
hillmar Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Det er en kjent sak at både den lille bryteren og kabelene akkurat i hengselet mellom luke og bil er svake punkter. Jeg ville vel begynt med å koble fra kontaktstykket til bryteren og prøve å kortslutte med en kabelstump for å se om det er bryteren
kawaman Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Ja enten det eller om det er brudd på ledningen et sted. Har ikke fått målt om det er spenning der enda eller sjekket på bilen,han bor dypt inn i di svenske skoger,der jeg ikke er så ofte
en325ic Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 er et kjent problem dette. bytt microbryteren.. eller så kan det være ledningsbrudd til bakluka. er det noe annet som ikke virker? som lys pusser osv.. ?
kawaman Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Alt annet virker på bakluka,får opp resten av bakluka,bare ikke vinduet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå