Østgaard Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Her er noen bilder fra slik bilen er ut nå for tida. Hadde kun et dårli mobil kamera men... Tenkte jeg skulle prøve noe som ikke alle andre har, så lakka is-leppa, touring skjørta og nederst bake svart matt. Men først og fremst et bilde fra da jeg fekk godkjent senkesettet kommentarer?
Østgaard Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Lakk øyelokkene sorte med det samme. Har tenkt litt på det ja. Få se om ikke jeg prøver det
Østgaard Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Eller fjern de Klar for treff i helga? Har tenkt på det også ja. For se hvordan det blir når jeg tar de av for lakking Kan ikke fare på treff nei, fordi jeg må jobbe. Hadde egentlig fått fri men måtte jobbe like vell. Men får ta det igjenn neste år.
Østgaard Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Tok å prøvte meg litt frem i går. Kvit VS ingen: Kvit VS svart: Jeg kom fram til at jeg liker den best uten øyebryn. Så nå ser den slik ut: Praktisk med hengerfeste(ikke så fint men) Kommentara?
Elliott Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Ser faktisk bedre ut uten "øyenbryn" syntes jeg Liker bilen din kjempegodt
Østgaard Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Ser faktisk bedre ut uten "øyenbryn" syntes jeg Liker bilen din kjempegodt Ja det gjør jeg og. Takk for det
Eksos Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 E30 ser egentlig alltid best ut uten øyenbryn, men som 18-åring hører det med Jeg solgte mine til deg da jeg var 19, da var det nok
Klevengen Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Fy feite for en touring.. savner diesel touringen når jeg ser hvor lite som egentlig skal til for at e30 er den råeste "klassikeren" på veien..
Just-turbodiesel Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 nydelig bil!! vurderte en hvit 324td for ei beites tid sea, men det blei med trua, kom over et anna godt kjøp akkurat da så.. tøffe felger og tøft med hvit touring(sålenge det itte er rust på'n)
Østgaard Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 E30 ser egentlig alltid best ut uten øyenbryn, men som 18-åring hører det med Jeg solgte mine til deg da jeg var 19, da var det nok Ser den, synst selv det var helt hivens da jeg fekk de på. Men har tenkt på det en stund, å fjerne de. Er et år igjenn til jeg er 18 da, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå