Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
De nye oppgraderingene er jo skikkelig gull 8) Likte spesielt MHW-lyktene og den sorte kanten nede rundtom hele bilen. Den begynner å bli veldig riktig nå.

Takk for det. :D

skulle hatt ei heillakkering no, og større motor :wink: hehe, men det får vi ta med tiden.

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Is-motor neste? Har lyst på det til E36'n min..

Hører rykter om at du driver å skrur på en Yamaha 750? ;) Hvilken modell er det egentlig? Modellnavnet liksom.. Om du trenger deler elns er det bare å si ifra, så skal jeg vere behjelpelig med å skaffe!

Skrevet
Is-motor neste? Har lyst på det til E36'n min..

Hører rykter om at du driver å skrur på en Yamaha 750? ;) Hvilken modell er det egentlig? Modellnavnet liksom.. Om du trenger deler elns er det bare å si ifra, så skal jeg vere behjelpelig med å skaffe!

tja, is motor hadde vert artig det. men lurer helder på å vente litt, og sette i m50b25 når jeg først holder på. Veit om en is motor fra e36 her i bygda for 9000kr komplett. Men det vart litt mye for meg :wink:

Joda, så og si ferdig med den nå da. Er levert tilbake :) Det er en suzuki gsx750ef. Importert fra sverige en gang i tiden. I norge het de ES, og hadde ikke helkåpe. Du kan jo prøve å få tak i vind-dekelet foran :) Finst litt deler på e-bay, men har ikke funne det enda.

Bilde:

uhu88s51tpke0ez5rwqg.jpg

Grunnen til at det ikkje blir så mye oppdatering på e30 fronter er diverse andre prosjekter.

o8o72ydfnbnvzqpean85.jpg

Skifta bremserør, hjullager, bremseskjold osv på en e46.

Også kjøpte jeg meg en caddy, som er til salgs igjenn snart :)

f450qzm8n1l0qevs40bq.jpg

Skrevet
Noen feil på sykkelen da, eller er det bare å kjøre? Hadde vert artig å prøvd den :)

ingen feil no nei. Sikkert berre å ta seg en tur til Ørsta endag det. Går gått :wink:

Skrevet

Blir en nyerre sykkel om det blir kjøp :P

Men tviler på jeg har økonomi til det egentlig, er student, og har både bil og motocross-sykkel ifra før, går litt penger der!

Skrevet
Blir en nyerre sykkel om det blir kjøp :P

Men tviler på jeg har økonomi til det egentlig, er student, og har både bil og motocross-sykkel ifra før, går litt penger der!

ja blir fort dyrt om en skal holde på med alt :wink:

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...