Østgaard Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Hmm, skal du inn på biltilsynet med ikke godkjent M50 for å godkjenne senkesettet? Da bør jeg kanskje tøre å dra inn med en M20B25, når den er orginal M20B20 Tviler på at dem legger merke til det Neida, meg kommer de ikke til å merke Men tenkte mere på Andreas nå, mtp at det er orginal 4er Motor og senk skal godkjennes ilag Har fått godkjent søknad, og har bestilt time neste tirsdag
Haakjin Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Nice! Lykke til og gratulerer med meget fin og gjennomført touring
Østgaard Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Nice! Lykke til og gratulerer med meget fin og gjennomført touring Takktakk.
Østgaard Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Har desverre blitt lite oppdatering her ja. Må få laga en skikkelig update snart Men godkjenninga gikk fint den, motor og coilovers står i vogkortet. Bilen står på vinterlagring, så blir lite skruing nå for tiden. Må vell snart hente den fram å begynne skal den bli ferdig til 1.mai
Østgaard Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Da har bilen endelig fått lakk Lakka heile bilen alpeinweiss 3, lister, skjørt og div svart matt Først bytta jeg frontplate da den gamle var ganske defekt: Kjøpte meg noen nye felger, 8 og 9.5x17 Sparkling og pussing... Klar for fyller Etter 2 strøk fyller, klar for sliping Endelig fått på lakk Lakking av smådeler osv.. Vinterbilen, snart til salgs slik ser den ut nå, må bestille meg ny takrennelist på høgre side. Ellers har jeg planer om gul film på framlykter, få bestilt nye dekk og spacere til nye hjula Kommentarer?
Haakjin Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Steike, dette får du virkelig til! Du gjør en utrolig bra jobb, eneste som mangler for å skikkelig stance på denne er vell noen fete 3-delte hjul? 16 eller 17? ;p Ellers perfekt!
Østgaard Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Steike, dette får du virkelig til! Du gjør en utrolig bra jobb, eneste som mangler for å skikkelig stance på denne er vell noen fete 3-delte hjul? 16 eller 17? ;p Ellers perfekt! Takk for de ja skulle hatt noen gromhjul ja, men får se hvordan det blir med silvertrack Lyst å prøve noe i 17" vertfall, 4,5 cm under bunnpanna nå. har heldigvis ei 3mm beskyttelse plate under:)
Håvard P Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Veldig bra Mykkje du måtte ut me får lakkering i Ørsta ?
Østgaard Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Veldig bra Mykkje du måtte ut me får lakkering i Ørsta ? Gjor alt bortsett fra andre strøket med lakk selv, det fekk lakkeraren på jobben ta seg av Har ikke fått vite hva lakken og slikt kom på
diohrvik Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 ble fint med nylakka bil personlig ser jeg på borbet T hjula som mye fetere en LM reps - siden alle har de og at det er reps. men uansett, flott bil
Østgaard Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 ble fint med nylakka bil personlig ser jeg på borbet T hjula som mye fetere en LM reps - siden alle har de og at det er reps. men uansett, flott bil Ja deilig med nylakka kvit bil Hjula heter rondell d57, men er vell helt like borbet T. Gs hjula var egentlig et inpulskjøp for å teste noe 17". Rodellane blir vertfall beholdt til jeg får sett hvordan det blir med nye hjula
M3 Yngve Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Fin bil da gitt Helt enig, selg LM kopi og de som står på, for denne bilen skulle hatt noen gromme felger. Syns vel turing kan ha 17"
Østgaard Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Fin bil da gitt Helt enig, selg LM kopi og de som står på, for denne bilen skulle hatt noen gromme felger. Syns vel turing kan ha 17" Takk hehe, har du noe på lager Yngve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå