Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, skal du inn på biltilsynet med ikke godkjent M50 for å godkjenne senkesettet? :D Da bør jeg kanskje tøre å dra inn med en M20B25, når den er orginal M20B20 :D

Tviler på at dem legger merke til det :P

Neida, meg kommer de ikke til å merke :D Men tenkte mere på Andreas nå, mtp at det er orginal 4er :D

Motor og senk skal godkjennes ilag :)

Har fått godkjent søknad, og har bestilt time neste tirsdag :wink:

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Har desverre blitt lite oppdatering her ja. Må få laga en skikkelig update snart :D

Men godkjenninga gikk fint den, motor og coilovers står i vogkortet. Bilen står på vinterlagring, så blir lite skruing nå for tiden. Må vell snart hente den fram å begynne skal den bli ferdig til 1.mai :)

• 2 months later...
Skrevet

Da har bilen endelig fått lakk :) Lakka heile bilen alpeinweiss 3, lister, skjørt og div svart matt :)

Først bytta jeg frontplate da den gamle var ganske defekt:

IMG_0597.jpg

IMG_0598.jpg

IMG_0600.jpg

IMG_0602.jpg

IMG_0618.jpg

IMG_0619.jpg

Kjøpte meg noen nye felger, 8 og 9.5x17

IMG_0610.jpg

Sparkling og pussing...

IMG_0711.jpg

Klar for fyller

IMG_0737.jpg

Etter 2 strøk fyller, klar for sliping

IMG_0740.jpg

Endelig fått på lakk :D

IMG_0751.jpg

IMG_0756.jpg

Lakking av smådeler osv..

IMG_0757.jpg

Vinterbilen, snart til salgs :)

IMG_0690.jpg

slik ser den ut nå, må bestille meg ny takrennelist på høgre side.

IMG_0763.jpg

IMG_0764.jpg

Ellers har jeg planer om gul film på framlykter, få bestilt nye dekk og spacere til nye hjula :)

Kommentarer? :wink:

Skrevet

Steike, dette får du virkelig til! Du gjør en utrolig bra jobb, eneste som mangler for å skikkelig stance på denne er vell noen fete 3-delte hjul? 16 eller 17? ;p Ellers perfekt!

Skrevet
Steike, dette får du virkelig til! Du gjør en utrolig bra jobb, eneste som mangler for å skikkelig stance på denne er vell noen fete 3-delte hjul? 16 eller 17? ;p Ellers perfekt!

Takk for de :) ja skulle hatt noen gromhjul ja, men får se hvordan det blir med silvertrack :) Lyst å prøve noe i 17" vertfall, 4,5 cm under bunnpanna nå. har heldigvis ei 3mm beskyttelse plate under:)

Skrevet
Veldig bra :) Mykkje du måtte ut me får lakkering i Ørsta ?

Gjor alt bortsett fra andre strøket med lakk selv, det fekk lakkeraren på jobben ta seg av :wink: Har ikke fått vite hva lakken og slikt kom på:)

Skrevet
ble fint med nylakka bil :wink: personlig ser jeg på borbet T hjula som mye fetere en LM reps - siden alle har de og at det er reps. men uansett, flott bil :P

Ja deilig med nylakka kvit bil :D Hjula heter rondell d57, men er vell helt like borbet T. Gs hjula var egentlig et inpulskjøp for å teste noe 17". Rodellane blir vertfall beholdt til jeg får sett hvordan det blir med nye hjula :)

Skrevet

Fin bil da gitt :applause:

Helt enig, selg LM kopi og de som står på, for denne bilen skulle hatt noen gromme felger. :mrgreen:

Syns vel turing kan ha 17" :D

Skrevet
Fin bil da gitt :applause:

Helt enig, selg LM kopi og de som står på, for denne bilen skulle hatt noen gromme felger. :mrgreen:

Syns vel turing kan ha 17" :D

Takk :D

hehe, har du noe på lager Yngve? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...