Østgaard Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Trenger virkelig en diff med lavere utveksling en den 4,27 jeg har nå. Noen som har??
Østgaard Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Noen bilder etter jeg fekk på nye sko. Synst bilen kledda godt desse hjula egentlig Nerma seg klar for 1.mai treff, men fekk oss en liten demper på vårstemninga i Ørsta i går..
Østgaard Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Den blei skikkelig rom! Godt jobba:) Takktakk
martinwenberg Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Utrolig bra lakkert! Ser veldig fint ut Må lakkere Touringen min selv nå, og lurer på om det er vanskelig å få et bra resultat når det er første gang? Har jo lakka mye greier før men aldrig en hel bil.
Østgaard Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Tøft Flott vogn! Takk for det Kjekt å høre
Østgaard Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Utrolig bra lakkert! Ser veldig fint ut Må lakkere Touringen min selv nå, og lurer på om det er vanskelig å få et bra resultat når det er første gang? Har jo lakka mye greier før men aldrig en hel bil. Takker! Må vite hva du driver med for å lakke en hel bil, vanskelig å få fin flyt på store flater... Jeg fekk heldigvis god hjelp av lakkerer på jobben Tok et kjapt bilde i farta tidligare idag, våren er tilbake Hva synst dere, bør jeg ha på lyktefilm på nærlysa også? Synst det er litt tøft med kun gule langlys
Eystein Ose Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Bilen din he vårte jævla feite no Østgaard!
Østgaard Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger, tenker det blir slik nå vertfall Kommer vel flere bilder her etter 1.mai
matsrh Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Ser veldig bra ut! Gul film bare på fjernlysene! Hadde det samme på min en stund, knall tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå