Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk litt dela idag.

Va meinga at camber justeringa skulle komme me samme pakken, men blir vist etter sendt.

Feste te lippa, panser emblem å kvite blinklys.

IMG_009992.jpg

IMG_00999.jpg

Meininga te park?

IMG_0101.jpg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Då e ej ferdi me lippa også. Hekje helt fått til parklysa enda, so dei funka kun på eine bilde ;)

IMG_0104.jpg

lippap10.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0105.jpg

lippap9.jpg

lippap4.jpg

lippap.jpg

lippap6.jpg

lippap2.jpg

lippap12.jpg

Litt usikker på korleis ej skal ha lysa i fronten. E no tøft me gule lys i blinklysa, men he litt lyst å prøve me vanlige pære også... Eller ha gule pære i heile fronten :P

Kommentara eller meininga? :P

Skrevet

Flott stuk du har fått på bilen :) Personlig ville jeg ha hatt 205/50-15 pga rulleomkrets og misvisning på speedometer, og så hadde det vært penere med is-leppe. Men alt i alt en pen bil i riktig farge :)

Skrevet
Flott stuk du har fått på bilen :) Personlig ville jeg ha hatt 205/50-15 pga rulleomkrets og misvisning på speedometer, og så hadde det vært penere med is-leppe. Men alt i alt en pen bil i riktig farge :)

Takktakk :wink:

Får se hva jeg gjør med dekka og felgene. Er ikke sikkert de blir noen av mim like vell...

Har litt lyst på is-leppe ja, da denne blir litt for lav å jeg nå bruke jalla løsninger :?

Skrevet

Fått gjort litt igår kveld å i dag også ;)

IMG_00700.jpg

Endeli nede:P

IMG_007004.jpg

Eine foringa knakk også, so skal bytte begge to.

IMG_007005.jpg

IMG_007006.jpg

Etter endel avfetting og høytrykk spyling:

IMG_007008.jpg

IMG_0070010.jpg

Skal skifte olje på klokka, skifte foringa som sagt, skifte bremserør, ta all rusta å forsjelli når de først e nede :)

Skrevet

Litt bilde frå idag då.

Fekk inn nye travers foringa, tok rusta å zink grunna traversen:

mm13.jpg

mm6.jpg

Tatt litt rust, zink grunna å mala me arcanol å litt owatrol:

mm14.jpg

mm15.jpg

mm7.jpg

mm9.jpg

mm8.jpg

Fekk også kjøpt mej m-tech 2 front idag ;D Prøvemontert:

mm12.jpg

mm11.jpg

mm.jpg

Åsso begynte ej demontering av fjørbeina. Tenkte ej skulle ta det lisje so va av rust.

mm2.jpg

mm16.jpg

;D ;)

Skrevet

I kveld he ej prøvt å bli kloke på ditta camber justering greiia, montert sammen bakstillinga og skrudd av manifolden.

242.jpg

Må ha nye pakninga:

243.jpg

244.jpg

Må bore og gjenge litt her :P

24.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

He vårte litt oppdateringa her i de siste :P

Montering av camber justering:

IMG_0071-1.jpg

IMG_0072-1.jpg

IMG_0073-1.jpg

IMG_0074-1.jpg

IMG_0075-1.jpg

Laga til m-tech 2 fronten so ej kjøpte, e fortsatt ikkje strøken, men e no brukbar ;)

IMG_0076-1.jpg

IMG_0085-1.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0104-1.jpg

IMG_0105-1.jpg

IMG_0108-1.jpg

He fått litt annlegg inni na også:P Bære midlertidi tillaga no da, skal lage de litt ryddigare seinare...

IMG_0107-1.jpg

IMG_0106-1.jpg

;) ;D

IMG_0109-1.jpg

IMG_0111-1.jpg

IMG_0113-1.jpg

IMG_0124-1.jpg

IMG_0123-1.jpg

IMG_0121-1.jpg

IMG_0120-1.jpg

IMG_0119-1.jpg

IMG_0118-1.jpg

Kommentara? De ej he mest lyst på no e touring sideskjørt, so vist nåken veit om nåke so må dåkke sei ifrå ;D He lyst å gjere nåke me bakenden også, ser litt kjedelig ut :P Må vertfall ha doble potte, satt at dei fylle ut hole :P

Skrevet

Har sansen for e30 stasjonsvogn..Men hadde den vert i mine hender hadde jeg lakka lyktesenkerene svarte i vertfall..tar seg mye bedre ut..Men denne har bra potensiale:) Stå på =;

Skrevet
Har sansen for e30 stasjonsvogn..Men hadde den vert i mine hender hadde jeg lakka lyktesenkerene svarte i vertfall..tar seg mye bedre ut..Men denne har bra potensiale:) Stå på =;
sorte lyktesenkere har ikke jeg tenkt på faktisk:p Det må jeg tenke litt på vertfall :wink:

Takktakk 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...