Østgaard Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Fekk litt dela idag. Va meinga at camber justeringa skulle komme me samme pakken, men blir vist etter sendt. Feste te lippa, panser emblem å kvite blinklys. Meininga te park?
Østgaard Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Då e ej ferdi me lippa også. Hekje helt fått til parklysa enda, so dei funka kun på eine bilde Litt usikker på korleis ej skal ha lysa i fronten. E no tøft me gule lys i blinklysa, men he litt lyst å prøve me vanlige pære også... Eller ha gule pære i heile fronten Kommentara eller meininga?
Østgaard Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Blir litt for lave me ditta so stikke ned bake på lippa. Vurdera å kappa de vekk...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Har ikke vurdert gul film da? Tror det kunne blitt stilig på hvit bil
Østgaard Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 joda, har det. synst det er veldig stilig egentlig noen norske sider som selger det?
EirikL Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Flott stuk du har fått på bilen Personlig ville jeg ha hatt 205/50-15 pga rulleomkrets og misvisning på speedometer, og så hadde det vært penere med is-leppe. Men alt i alt en pen bil i riktig farge
Østgaard Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Flott stuk du har fått på bilen Personlig ville jeg ha hatt 205/50-15 pga rulleomkrets og misvisning på speedometer, og så hadde det vært penere med is-leppe. Men alt i alt en pen bil i riktig farge Takktakk Får se hva jeg gjør med dekka og felgene. Er ikke sikkert de blir noen av mim like vell... Har litt lyst på is-leppe ja, da denne blir litt for lav å jeg nå bruke jalla løsninger
Østgaard Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Fått gjort litt igår kveld å i dag også Endeli nede:P Eine foringa knakk også, so skal bytte begge to. Etter endel avfetting og høytrykk spyling: Skal skifte olje på klokka, skifte foringa som sagt, skifte bremserør, ta all rusta å forsjelli når de først e nede
Østgaard Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Litt bilde frå idag då. Fekk inn nye travers foringa, tok rusta å zink grunna traversen: Tatt litt rust, zink grunna å mala me arcanol å litt owatrol: Fekk også kjøpt mej m-tech 2 front idag ;D Prøvemontert: Åsso begynte ej demontering av fjørbeina. Tenkte ej skulle ta det lisje so va av rust. ;D
Østgaard Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 I kveld he ej prøvt å bli kloke på ditta camber justering greiia, montert sammen bakstillinga og skrudd av manifolden. Må ha nye pakninga: Må bore og gjenge litt her
Østgaard Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 He vårte litt oppdateringa her i de siste Montering av camber justering: Laga til m-tech 2 fronten so ej kjøpte, e fortsatt ikkje strøken, men e no brukbar He fått litt annlegg inni na også Bære midlertidi tillaga no da, skal lage de litt ryddigare seinare... ;D Kommentara? De ej he mest lyst på no e touring sideskjørt, so vist nåken veit om nåke so må dåkke sei ifrå ;D He lyst å gjere nåke me bakenden også, ser litt kjedelig ut Må vertfall ha doble potte, satt at dei fylle ut hole
Even_e30 Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Har sansen for e30 stasjonsvogn..Men hadde den vert i mine hender hadde jeg lakka lyktesenkerene svarte i vertfall..tar seg mye bedre ut..Men denne har bra potensiale:) Stå på
Østgaard Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 Har sansen for e30 stasjonsvogn..Men hadde den vert i mine hender hadde jeg lakka lyktesenkerene svarte i vertfall..tar seg mye bedre ut..Men denne har bra potensiale:) Stå på sorte lyktesenkere har ikke jeg tenkt på faktisk:p Det må jeg tenke litt på vertfall Takktakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå