Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blei bra med mtech 2 fronten, litt meir kjørtbar :P var littt vanskelig å få den på?
Vart flott de ja, litt bedre :wink:

lurte berre på om jeg måtte borre nye hull i frontplata, eller du hadde noen fine metoder. Men gjekk jo fint til slutt :wink:

Har forresten fått tak i sideskjørt, men tar jo litt tid før de kommer på :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Fått gjort litt idag...

Fått meg sideskjørt:

02-089.jpg

02-086.jpg

02-087.jpg

Bytta stage på viskar mekanismen:

02-088.jpg

Pussa vekk de lille me lakkrust som var komt på kanalane, hatt på grunning å hatt på body spray.

02-084.jpg

02-08.jpg

Fekk ikke gjort helt ferdi førar sida, siden jeg gjekk tomt for bodyspray..

02-085.jpg

So fekk jeg rydda litt i bagasjeromme. Fann en fine måte å skjule forsterkaren på... Får vell nåkk loft der?

02-0812.jpg

02-0813.jpg

02-083.jpg

Kommentarer?

Skrevet

idag he bilen fått sej en velfortent vask å litt polering. Bære utbedra lakken nåken plassa, polere heile bilen en anna gong. Kom sej vertfall mykje idag. Lakken va ganske sjåldete, so va flått å bruke maskin på de ;)

Kanalane:

032.jpg

033.jpg

Klar te vask:

034.jpg

So he ej bestilt clips te å feste sideskjørta. He også grunna å lakka dei, å gjort fedi kanalen som ej ikkje vart ferdi me igår

035.jpg

038.jpg

039.jpg

03.jpg

Håpe ej fe clipsa i morga, då fe ej kaansje montere skjørta ;D.

Skrevet

Skulle montere sideskjørta idag, men de gjekk ikkje helt bra :P

Prøvte å lime me rutelim, men de holdt ikkje...

05-083.jpg

05-082.jpg

05-08.jpg

:'(

Men fekk tatt litt rust på bakluka, å fiksa skiltlyse

05-084.jpg

05-085.jpg

05-086.jpg

Skrevet

Eg hadde slike originale propper/klips i kanalen på min eg.. men du kan bare bruke de svarte klipsa som skal stå på undersida, så lima du toppen med sikaflex :)

Ser forresten veldig bra ut :)

Skrevet
Eg hadde slike originale propper/klips i kanalen på min eg.. men du kan bare bruke de svarte klipsa som skal stå på undersida, så lima du toppen med sikaflex :)

Ser forresten veldig bra ut :)

va det jeg tenkte, men jeg prøvte med rutelim... Holder det med sikafelks altså? kansje jeg skal prøve det før to-komponent da, siden jeg har sika :wink:

Takk :wink: Og takk for en hyggelig handel, skjørta såg bra ut :wink:

Skrevet

Kan bekrefte det Alecken her skriver, sikaflex eller Tec-7 er optimalt ved sideskjørtmontering. Skal bruke det selv mår jeg skal montere Zenderskjørtene.

Minker bra med brune flekker på bilen din nå :wink: Får psyke meg opp og ta lakkrusta på min jeg også snart. Bra motivasjon å se at andre får det til :)

Skrevet
Kan bekrefte det Alecken her skriver, sikaflex eller Tec-7 er optimalt ved sideskjørtmontering. Skal bruke det selv mår jeg skal montere Zenderskjørtene.

Minker bra med brune flekker på bilen din nå :wink: Får psyke meg opp og ta lakkrusta på min jeg også snart. Bra motivasjon å se at andre får det til :)

flott :wink: Tror jeg har både sika og tec-7, så da får vi prøve det :wink:

Joda, det minker. Men de har en lei tendens til å komme igjenn :roll:

Idag skulle jeg bare skifte skiltlyspære, egentlig. Men når jeg såg rusta, under dekselet klarte ikke jeg å la vere å ta den :) Må bli tatt før flensene er ødelagde :wink:

Skrevet

Her skjer det ting ja. Stå på! :wink:

Bakluka er noe av det bedre jeg har sett til E30 touring. Pleier å være pill råtne :wink:

Skrevet
Her skjer det ting ja. Stå på! :wink:

Bakluka er noe av det bedre jeg har sett til E30 touring. Pleier å være pill råtne :wink:

Takk :wink:

Rusta var på god vei nedi stålet, men fekk tatt det nå, så holder den vertfall litt lenger :)

Skrevet
Pent eksemplar av en e30!
tja, fin årsmodel, god tenknisk stand og greit med utstyr. Men lakken på bilen er ikke strøken da, men faktisk ganske bra vist jeg får rubba/maskinpolert hele bilen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...