ViBe^ Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Blei bra med mtech 2 fronten, litt meir kjørtbar var littt vanskelig å få den på?
Østgaard Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Blei bra med mtech 2 fronten, litt meir kjørtbar var littt vanskelig å få den på?Vart flott de ja, litt bedre lurte berre på om jeg måtte borre nye hull i frontplata, eller du hadde noen fine metoder. Men gjekk jo fint til slutt Har forresten fått tak i sideskjørt, men tar jo litt tid før de kommer på
Østgaard Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Fått gjort litt idag... Fått meg sideskjørt: Bytta stage på viskar mekanismen: Pussa vekk de lille me lakkrust som var komt på kanalane, hatt på grunning å hatt på body spray. Fekk ikke gjort helt ferdi førar sida, siden jeg gjekk tomt for bodyspray.. So fekk jeg rydda litt i bagasjeromme. Fann en fine måte å skjule forsterkaren på... Får vell nåkk loft der? Kommentarer?
Østgaard Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 idag he bilen fått sej en velfortent vask å litt polering. Bære utbedra lakken nåken plassa, polere heile bilen en anna gong. Kom sej vertfall mykje idag. Lakken va ganske sjåldete, so va flått å bruke maskin på de Kanalane: Klar te vask: So he ej bestilt clips te å feste sideskjørta. He også grunna å lakka dei, å gjort fedi kanalen som ej ikkje vart ferdi me igår Håpe ej fe clipsa i morga, då fe ej kaansje montere skjørta ;D.
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Skulle montere sideskjørta idag, men de gjekk ikkje helt bra Prøvte å lime me rutelim, men de holdt ikkje... :'( Men fekk tatt litt rust på bakluka, å fiksa skiltlyse
Alecken Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Eg hadde slike originale propper/klips i kanalen på min eg.. men du kan bare bruke de svarte klipsa som skal stå på undersida, så lima du toppen med sikaflex Ser forresten veldig bra ut
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Eg hadde slike originale propper/klips i kanalen på min eg.. men du kan bare bruke de svarte klipsa som skal stå på undersida, så lima du toppen med sikaflex Ser forresten veldig bra ut va det jeg tenkte, men jeg prøvte med rutelim... Holder det med sikafelks altså? kansje jeg skal prøve det før to-komponent da, siden jeg har sika Takk Og takk for en hyggelig handel, skjørta såg bra ut
635csi Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Kan bekrefte det Alecken her skriver, sikaflex eller Tec-7 er optimalt ved sideskjørtmontering. Skal bruke det selv mår jeg skal montere Zenderskjørtene. Minker bra med brune flekker på bilen din nå Får psyke meg opp og ta lakkrusta på min jeg også snart. Bra motivasjon å se at andre får det til
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Kan bekrefte det Alecken her skriver, sikaflex eller Tec-7 er optimalt ved sideskjørtmontering. Skal bruke det selv mår jeg skal montere Zenderskjørtene.Minker bra med brune flekker på bilen din nå Får psyke meg opp og ta lakkrusta på min jeg også snart. Bra motivasjon å se at andre får det til flott Tror jeg har både sika og tec-7, så da får vi prøve det Joda, det minker. Men de har en lei tendens til å komme igjenn Idag skulle jeg bare skifte skiltlyspære, egentlig. Men når jeg såg rusta, under dekselet klarte ikke jeg å la vere å ta den Må bli tatt før flensene er ødelagde
Østgaard Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 forresten, det går vell fint å "lime" rett på body sprayen som jeg har på kanalene? Mulig jeg må matte den ned litt for å få det til å feste seg?
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Her skjer det ting ja. Stå på! Bakluka er noe av det bedre jeg har sett til E30 touring. Pleier å være pill råtne
Østgaard Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Her skjer det ting ja. Stå på! Bakluka er noe av det bedre jeg har sett til E30 touring. Pleier å være pill råtne Takk Rusta var på god vei nedi stålet, men fekk tatt det nå, så holder den vertfall litt lenger
Østgaard Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Pent eksemplar av en e30!tja, fin årsmodel, god tenknisk stand og greit med utstyr. Men lakken på bilen er ikke strøken da, men faktisk ganske bra vist jeg får rubba/maskinpolert hele bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå