Østgaard Skrevet November 21, 2009 Forfatter Skrevet November 21, 2009 Vert stilt her en stund nå Men har ikkje skjedd så mye helder. Har vertfall fått på vinterhjula: Så idag fant jeg ut at jeg skulle røske ut golvteppet for å se etter rust. Noe som var bra jeg gjor. Fant to små rusthull, og noen flekker. Fjerna også litt asfaltplater, der det var rust. Rusthulla sveisa jeg, zink grunna, hadde på tec-7 på sveisene, mala med arcanol blanda med owatrol. Mala også alle plasser jeg pussa vekk rust, og utsatte steder som ikke var rusta. Fant også en merkelig bolt hengede fast i golvteppet. Noen som veit hvor denne hører til? Neste prosjekt trur jeg blir sommerfelgene. Har lyst på sølv senter, polert kant og lavere profil. Kommentarer?
JonasD Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Tviler sterkt på at den bolten skal være der! Sikkert glemt
Trond e30 cab Skrevet November 21, 2009 Skrevet November 21, 2009 Hehe! Den bolten der ja! Sålenge bilen din ikke er bygd av betong, så er nok den ekspansjonbolten overflødig
Fliid Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 hahaha, rimelig overflødig . Har ingenting i bilen å gjøre. Med mindre bilen din er, som Trond sier, laget av betong. Ekspansjonsbolt blir brukt i ett forrborret hull i betong vegg, slå den inn å metall hylsen i enden kiler seg fast ,når man begynner å skru på mutteren i enden. Brukes til å feste objekter i betong vegger.
EirikL Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Avhengig av hvilen størrelse du vil ha på nye sommerfelger, ville jeg ha gått for krysseikvarianten til ESM. Nydelige felger med klassisk utseende som passer E30 perfekt. Det hadde blitt rimelig fett om du hadde hatt gullsenter siden du har hvit bil
Østgaard Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 hahaha, rimelig overflødig . Har ingenting i bilen å gjøre. Med mindre bilen din er, som Trond sier, laget av betong. Ekspansjonsbolt blir brukt i ett forrborret hull i betong vegg, slå den inn å metall hylsen i enden kiler seg fast ,når man begynner å skru på mutteren i enden. Brukes til å feste objekter i betong vegger. hehe, ja. Men hvor i alle dager den har komt dit lurer jeg på
Østgaard Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Avhengig av hvilen størrelse du vil ha på nye sommerfelger, ville jeg ha gått for krysseikvarianten til ESM. Nydelige felger med klassisk utseende som passer E30 perfekt. Det hadde blitt rimelig fett om du hadde hatt gullsenter siden du har hvit bil Pene felger det der ja. Hadde nok passa bra. Men blir vell ganske dyrt Angående planer om sommerfelger som jeg nevnte oppe her va å pusse opp de jeg hadde på i sommer. Desse: Tror det hadde vert pent med sølv senter, polert kant og lavere profil på de felgene der. Vist jeg beholder bilen har jeg jo lyst på nye felger også, men får se til sommeren
EirikL Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 I 7,5x16 koster felgene 695 USD + frakt og evt. avgifter i Norge. Det er ikke avskrekkende mye for nye felger, men fortsatt en god slump hvis man ikke har råd (sånn som meg ). De har en annen variant som også er stilig på E30 og som jeg tror du ville være ganske så alene om å ha i Norge. Disse felgene koster 445 USD. Denne varianten krever litt valsing.
Østgaard Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 I 7,5x16 koster felgene 695 USD + frakt og evt. avgifter i Norge. Det er ikke avskrekkende mye for nye felger, men fortsatt en god slump hvis man ikke har råd (sånn som meg ). De har en annen variant som også er stilig på E30 og som jeg tror du ville være ganske så alene om å ha i Norge. Disse felgene koster 445 USD. Denne varianten krever litt valsing. Skal jeg kjøpe nye felger skal jeg vertfall ha bredere en 7,5" bak. Ikke så veldig dyrt nei, men går på skule og har knapt nokk jobb så får vente en stund til Pene felger det der ja, kunne blitt bra...
Østgaard Skrevet November 22, 2009 Forfatter Skrevet November 22, 2009 Da har jeg fått sammen bilen Skulla hatt ei ny seteside ja
Reset Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 Jeg tror jeg såg denne bilen sto på Ferge kaia til Harøya på Aukra siden en gang for noen mnd siden! Måtte ta meg en nøyere titt på den ja ;p Såg den hadde mye potensiale, å du har fått den til å se mye bedre ut nå, enn da!
Østgaard Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Jeg tror jeg såg denne bilen sto på Ferge kaia til Harøya på Aukra siden en gang for noen mnd siden!Måtte ta meg en nøyere titt på den ja ;p Såg den hadde mye potensiale, å du har fått den til å se mye bedre ut nå, enn da! Hmm, har ikke vert der mens jeg har hatt den. Men kansje før mi tid som eier da...Har blitt litt bedre med tida ja
Østgaard Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Lenge siden det har vert aktivitet her nå. Har gjort litt forsjellig småting med bilen nå i vinter. Men på søndag kjøpte jeg meg noen etterlenkta felger Fann noen rondell felger til en grei pris her på forumet, så blei til at jeg handla dei Som dere ser, må jeg space litt fremme. Noen som har noe erfaringer om hvor mye jeg må space? er 9" felg med et15. Har også tatt litt rust på bakskjermen, det vil bli lakka når det blir litt varmere i været. Bilen ser ganske høy ut bake på bilda, pga den var nettopp jekka ned. Har forresten solgt m-techen, nå blir det is-leppe Kommentarer?
Østgaard Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Vurderer litt å sote til sommaren. Men klarer ikke helt å bestemme meg. Hadde blitt ganske lys soting vertfall. Har ikke så lyst å sote helt fram helder, da det er ganske lett å få bot for det her omkring. Så hva tror dere?
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ble bra med nye felger Blir de ikke sittende litt langt ute fremme når du spacer de ut? Eller er det bra bildet som lyger litt? Kommer til å passe den is leppa også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå