Gå til innhold

Min 90mod E30 M3++, nytt familiemedlem s. 10 :)

Anbefalte innlegg

Ser det ble M3 E30 på deg igjen ja...

Ser også ut fra bildene at din har betraktelig mer bakkeklaring enn min.

Så tror du gjorde lurt i ikke å kjøpe min.

Min er forøvrig solgt nå. Hentes og betales 23. april...

Blir en tung dag, men klar for noe nytt nå kjenner jeg.

Ja, jeg hadde egentlig slått det fra meg, men når jeg kom over denne til en bra pris så klarte jeg som sagt ikke å dy meg. Er ikke så rå som din, men denne kan jeg bruke. Tror konklusjone med at din ble for lav var korekt..sliter faktisk ett par plasser med denne, og som du sier er denne betraktlig høyere enn din.

Blir en trist dag for deg det ja, er ingen god følelse å selge.

Blir spennende å følge med hva du kommer meg neste gang :wink: Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers ser jeg pris er litt interessant her :wink: det har vært 2 eigere på den mellom de gangene jeg har hatt bilen, og den har fått ett par skjønnhetsfeil samt kast i en felg++ men alikevell fikk jeg den til en bra pris, syns jeg selv vertfall. Så svaret mitt på det spm må bli at den først gikk opp, så litt ned igjen. Eksakt hva bilen er blitt solgt for de forskjellige gangene føler jeg jeg ikke kan gå nermere inn på. Men bilen holder seg godt i pris sånn sett.

Angående baklyktene så var jeg veldig i tvil men valgte disse foran de som var røde og sorte (GS), hadde de hatt mer tilnermet orginal-lyktere bare med mørke blink og rygg så hadde jeg gått for de. Men men, jeg syns vertfall bilen kom seg med disse i forhold til de orginale. Regner ikke med ALLE er enige, men det ville da vært forferdelig kjedlig om alle skulle hatt like biler :wink:

Ellers takker jeg for fine tilbakemeldinger :D

P.s: Ser ut som de blir Eikås på søndag 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, virkelig! :) Synes det slettes ikke ble ille med baklyktene, men de originale nyrene kunne du beholdt ;)

Svart E30 M3 som er så blank og fin som din er, det er en fryyyd for øyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, virkelig! :) Synes det slettes ikke ble ille med baklyktene, men de originale nyrene kunne du beholdt ;)Svart E30 M3 som er så blank og fin som din er, det er en fryyyd for øyet!

Takk skal du ha :D Ja, de orginale blanke nyrene er ikke feil de heller men jeg vurderer en "black-look" over hele linjen, blir spennende å se om det blir bedre med sorte DE-lykter.Det jeg bytter ut blir fint lagret i garasjen så det er ikke farlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens :D

Hei Stian 8)

Understellet ja, joda det virker bra det, FK var det vel? Sto k-sport i annonsen, men jeg ble ikke skuffet av den grunn :lol: Jeg burde muligens hatt den litt stivere, men har ikke komt så langt enda. Har stort sett gått i vasking og boning, noe som den helt klart trengte.

Voss? Er det det samme som i 2006 eller?

Angående den eksosen så skal det fikses, men vær tolmodige med meg :lol: Har mest lyst på ett nytt,komplett eksosanlegg. Er litt tam lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meinar det var FK ja. Kanskje det er bytta igjen?

Jepp. Samme som i 2006

Nei,det tror jeg ikke det er. Skal ha av ett par av felgene i morgen, da skal jeg sjekke :P

Når i mai er dette da? Jeg er nok sikkert på jobb,dessverre.. med mindre det er første helga da?

Har fått på sorte DE-lykter idag, kommer seg litt etter litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med grom bil, nå blei jeg litt misunlig :shock:

M3 E30 e jo sjef..

Greit for deg også, slipper du bytte profilbilde :lol:

Du må komme på Eikås på søndag ja, skal ut på med M5`en også en tur.

Sorte DE lykter var prikken over i`en på denne, NICE!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med grom bil, nå blei jeg litt misunlig :shock:

M3 E30 e jo sjef..

Greit for deg også, slipper du bytte profilbilde :lol:

Du må komme på Eikås på søndag ja, skal ut på med M5`en også en tur.

Sorte DE lykter var prikken over i`en på denne, NICE!! 8)

Takker 8)

Blir jo ikke kvalm av å se på M5n din heller da :wink: hehe..

Vi kom aldri så langt at du fikk se på gammle bilen din,men den er bare gått i arv til minste broderen, så du får nok se den igjen skal du se :P

Kommer nok til Eikås på søndag ja, men blir ikke banekjøring for min del.

Ja,det kom seg med sorte lykter, må se om ikke jeg kan få tatt ett bilde imorgen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...