Øystein E30 M3 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Meget pen bil, har du bilder av interiør, motorrom og underside? Har ikke bilde av bilen under, og motorrommet er for skittent til å komme på film pr. idag Forgje eiger var litt redd motorvask av en eller annen grunn, så der er det mye støv osv. Men bilder kommer nok om noen dager Her er ett av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 lure på kor du kjøpte den auto glym'en som du har brukt på bilen?? gromt interiør foresten, aldri feil med sånne seter i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 lure på kor du kjøpte den auto glym'en som du har brukt på bilen??gromt interiør foresten, aldri feil med sånne seter i e30 Kjøpte da på Mekk på Leirvik faktisk! Dei har heile serien til auto glym Nei, da e ikkje så masse å sei på da interiøret egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 takk for svaret skal til stord i måro faktisk å kjøpa ny diff til cab'en så då må eg opp å kjøpa auto glym og glede med til få den klar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 gratulerer med grom m3 igjen. Eksosen din ser skeiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Syns de sorte nyrene ble bra ilag med sorte DE-lykter Noen som vet hvor man kan få kjøpt mørke glass til grøftelysa? Ellers har jeg byttet ut de gamle felgemblema med tilsvarende bmwlogo som jeg har på panser og koffertlokk Likte de gamle emblema godt, men siden jeg manglet 2stk, så hadde jeg ikke noe valg. De gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Blei veldig bra med DE og grill. Svart e tingen Grøftelysa kan du vel sote med spray eller film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Blei veldig bra med DE og grill. Svart e tingen Grøftelysa kan du vel sote med spray eller film? Ja, jeg tror jeg kjører svart all over Har vurdert rød SE stripe på fangerene men er litt usikker.. er i utgangspungte litt imot det siden det ikke er en orginal SE, men det er jo stilig med noe som bryter litt av da! Ja, viss ikke jeg får tak i mørke glass så blir det nok det. Men det er nødløsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Kom over noen bilder av bilen din, så tenkte du sikkert ville ha dem Øysteins' E30 M3 Øysteins' E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hyggelig Øystein! Ser ut for at jeg og du må ta å treffes en dag å veksle litt interesse Hva felger er det der egentlig? Jeg skal til stord på EU kontroll på fredag, kunne tatt turen over kanskje om du er ledig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Nydelig bil.. Må si eg studerte denne endel på Eikås og er i mine øyne den perfekte E30 M3.. Kult at du fikk den tilbake i trygge hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Er jo bare en ting å si om både bil og felger. De passer godt til hverandre. Er det 17" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Larsen: Hehe.. ja det må vi Men både jeg og bilen befinner seg desverre i Bergen. Usikker på når jeg skal til Halsnøy faktisk,men jeg kan gi deg en lyd når jeg vet, så kan vi eventuelt møtest på stord eller noe? Rayen: Takk skal du ha Det var gøy å høre Var overraskene lite E30 M3 på treffet.. Passerte en svart E30 M3 i forgje uke, så jeg regner med det er flere i distriktet ? sierrecossie: Takker Felgene heter Mille miglia 1000+, eller var det 3000+, hmm..husker ikke helt Dimensjonen er 8.5x17 (215) fremme og 10x17 (245) bak. Veldig fine å se på men selvsagt litt irriterende at innpresset er feil. Så jeg er på jakt etter nye felger, i samme stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Larsen: Hehe.. ja det må vi Men både jeg og bilen befinner seg desverre i Bergen. Usikker på når jeg skal til Halsnøy faktisk,men jeg kan gi deg en lyd når jeg vet, så kan vi eventuelt møtest på stord eller noe? Aha! Ja det er jo mulig! Du stiller på vårmønstringen på Lagunen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå