Gå til innhold

Min 90mod E30 M3++, nytt familiemedlem s. 10 :)

Anbefalte innlegg

Meget pen bil, har du bilder av interiør, motorrom og underside?

Har ikke bilde av bilen under, og motorrommet er for skittent til å komme på film pr. idag :roll:

Forgje eiger var litt redd motorvask av en eller annen grunn, så der er det mye støv osv. Men bilder kommer nok om noen dager :D

Her er ett av interiøret:

mnqxgfhvf2mxmsbci9sx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns de sorte nyrene ble bra ilag med sorte DE-lykter :D

Noen som vet hvor man kan få kjøpt mørke glass til grøftelysa?

q7mei28prctec59aui29.jpg

Ellers har jeg byttet ut de gamle felgemblema med tilsvarende bmwlogo som jeg har på panser og koffertlokk :D

Likte de gamle emblema godt, men siden jeg manglet 2stk, så hadde jeg ikke noe valg.

e1s7cey5ei35a2c5egj1.jpg

De gamle:

mkxktnncc8nkfsk62nd3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei veldig bra med DE og grill. Svart e tingen :wink:

Grøftelysa kan du vel sote med spray eller film?

Ja, jeg tror jeg kjører svart all over 8) Har vurdert rød SE stripe på fangerene men er litt usikker.. er i utgangspungte litt imot det siden det ikke er en orginal SE, men det er jo stilig med noe som bryter litt av da!

Ja, viss ikke jeg får tak i mørke glass så blir det nok det. Men det er nødløsning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig Øystein! Ser ut for at jeg og du må ta å treffes en dag å veksle litt interesse :D

Hva felger er det der egentlig?

Jeg skal til stord på EU kontroll på fredag, kunne tatt turen over kanskje om du er ledig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen: Hehe.. ja det må vi 8) Men både jeg og bilen befinner seg desverre i Bergen. Usikker på når jeg skal til Halsnøy faktisk,men jeg kan gi deg en lyd når jeg vet, så kan vi eventuelt møtest på stord eller noe?

Rayen: Takk skal du ha :D Det var gøy å høre :D

Var overraskene lite E30 M3 på treffet.. Passerte en svart E30 M3 i forgje uke, så jeg regner med det er flere i distriktet :P ?

sierrecossie: Takker :D Felgene heter Mille miglia 1000+, eller var det 3000+, hmm..husker ikke helt :P Dimensjonen er 8.5x17 (215) fremme og 10x17 (245) bak.

Veldig fine å se på men selvsagt litt irriterende at innpresset er feil.

Så jeg er på jakt etter nye felger, i samme stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen: Hehe.. ja det må vi 8) Men både jeg og bilen befinner seg desverre i Bergen. Usikker på når jeg skal til Halsnøy faktisk,men jeg kan gi deg en lyd når jeg vet, så kan vi eventuelt møtest på stord eller noe?

Aha! Ja det er jo mulig! Du stiller på vårmønstringen på Lagunen i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...