SSM Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Ser bra ut Øystein! Men hvordan har du montert det åpne filteret ditt? Jeg lagde meg jo en custom alu brankett, og adopterte de gummi festene fra luftboksen. Det resulterte i at hele forbanna festet røk og løsna fra skjermen...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Jeg får også lyst E30 hver gang jeg ser slike fine bilder. Tøffe felger også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 nydeli bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ser bra ut Øystein! Men hvordan har du montert det åpne filteret ditt?Jeg lagde meg jo en custom alu brankett, og adopterte de gummi festene fra luftboksen. Det resulterte i at hele forbanna festet røk og løsna fra skjermen...! Hei! Litt seint svar, men det høres ut som du har festet luftfilteret på samme måte som meg. Jeg laget også en brankett av ett vinkeljern og brukte de orginale gummifestene. Det holdt i over 2år, men jeg byttet tilbake til luftfilterboks. Åpent luftfiler uten varmeskjold er så som så. Du skulle jo vært på vårmønstring på Husnes 3.mai http://innsida.no/apps/pbcs.dll/gallery ... s=Itemnr=3 Hehe.. Litt sjokkerende med tanke på at det var Amcar-klubben som arrangerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har ikke ord for hvor strøken og rå denne bilen er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Utrolig flott bil, skjønner godt at du kjøpte den tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Tok noken få og veldig dårlige bilder. Utrulig fin bil, likte de røde stripene Legger ut bilder av de tre BMW`ane fra Halsnøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Se der ja! Tok en del bilder jeg også, men har litt datatrøbbel så jeg har ikke fått lagt ut enda, men det kommer Er ikke hver dag en 4dørs, en 2dørs og en cab står ved siden av hverandre Syns også den røde stripa ble veldig bra! Eneste som har klagd på den er dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Her kommer ett par E30 bilder til Broderen sin 325i: Min: Kjell sin 325i m-tech II: Thorsen sin E30 M3 S14 turbo : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ser bra ut Øystein! Men hvordan har du montert det åpne filteret ditt?Jeg lagde meg jo en custom alu brankett, og adopterte de gummi festene fra luftboksen. Det resulterte i at hele forbanna festet røk og løsna fra skjermen...! Hei! Litt seint svar, men det høres ut som du har festet luftfilteret på samme måte som meg. Jeg laget også en brankett av ett vinkeljern og brukte de orginale gummifestene. Det holdt i over 2år, men jeg byttet tilbake til luftfilterboks. Åpent luftfiler uten varmeskjold er så som så. Du skulle jo vært på vårmønstring på Husnes 3.mai http://innsida.no/apps/pbcs.dll/gallery ... s=Itemnr=3 Hehe.. Litt sjokkerende med tanke på at det var Amcar-klubben som arrangerte Nei men i helvete!! Skulle sakt i fra! Gikk å sparka små stein hele lørdagen i påvente av at jeg skulle til Stavanger på søndagen! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 3.mai va jo på søndagen Var faktisk 70 biler og ein heil del motorsykler, så oppmøte var absolutt akseptabelt! Men nå står bilen parkert på Halsnøy! 4 nye uker på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Sto 2. Mai på innsida.no da men... Viss det var på søndagen alikevel så hadde det ikke passa Sjømann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Sto 2. Mai på innsida.no da men... Viss det var på søndagen alikevel så hadde det ikke passa Sjømann? Stemmer.. Jaja men vi treffes nok iløpet av sommeren skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Sto 2. Mai på innsida.no da men... Viss det var på søndagen alikevel så hadde det ikke passa Sjømann? Stemmer.. Jaja men vi treffes nok iløpet av sommeren skal du se Yes, ut å spinne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ett par nye bilder siden en del av de gammle forsvant Blitt vant med den røde stripa også nå, angrer ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå