Gå til innhold

Min 90mod E30 M3++, nytt familiemedlem s. 10 :)

Anbefalte innlegg

Ser bra ut Øystein! Men hvordan har du montert det åpne filteret ditt?

Jeg lagde meg jo en custom alu brankett, og adopterte de gummi festene fra luftboksen. Det resulterte i at hele forbanna festet røk og løsna fra skjermen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lagde meg jo en custom alu brankett, og adopterte de gummi festene fra luftboksen. Det resulterte i at hele forbanna festet røk og løsna fra skjermen...!

Hei! Litt seint svar, men det høres ut som du har festet luftfilteret på samme måte som meg. Jeg laget også en brankett av ett vinkeljern og brukte de orginale gummifestene. Det holdt i over 2år, men jeg byttet tilbake til luftfilterboks. Åpent luftfiler uten varmeskjold er så som så.

Du skulle jo vært på vårmønstring på Husnes 3.mai :wink:

http://innsida.no/apps/pbcs.dll/gallery ... s=Itemnr=3

Hehe.. Litt sjokkerende med tanke på at det var Amcar-klubben som arrangerte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Tok en del bilder jeg også, men har litt datatrøbbel så jeg har ikke fått lagt ut enda, men det kommer :P

Er ikke hver dag en 4dørs, en 2dørs og en cab står ved siden av hverandre 8)

Syns også den røde stripa ble veldig bra! Eneste som har klagd på den er dama :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Litt seint svar, men det høres ut som du har festet luftfilteret på samme måte som meg. Jeg laget også en brankett av ett vinkeljern og brukte de orginale gummifestene. Det holdt i over 2år, men jeg byttet tilbake til luftfilterboks. Åpent luftfiler uten varmeskjold er så som så.

Du skulle jo vært på vårmønstring på Husnes 3.mai :wink:

http://innsida.no/apps/pbcs.dll/gallery ... s=Itemnr=3

Hehe.. Litt sjokkerende med tanke på at det var Amcar-klubben som arrangerte :lol:

Nei men i helvete!! Skulle sakt i fra! Gikk å sparka små stein hele lørdagen i påvente av at jeg skulle til Stavanger på søndagen! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto 2. Mai på innsida.no da men... Viss det var på søndagen alikevel så hadde det ikke passa :P

Sjømann?

Stemmer..

Jaja men vi treffes nok iløpet av sommeren skal du se 8)

Yes, ut å spinne litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...