Kristian Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Hvordan går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Hei du Her går det veldig bra! Vi har jo fått ett nytt familiemedlem i sommer Vi har dessverre ikke tatt noen skikkelige bilder av den enda, men her er en liten smakebit: Beklager kvaliteten! Bedre bilder kommer!! Men det trengs ikke så mye fantasi for å skjønne at dette er prikken over i`en i samlinga Endelig er bilparken fullkommen Ellers så har alle tre bilene fått formsydd trekk, identisk med dette: Trekket er kjøpt fra Coverdesign.ch i Sveits og kan virkelig anbefales!! Perfekt passform! Vi har også montert rustfritt effektanlegg fra Kòhler Racing på min og Ingvard sin (den hvite). Det kan også anbefales på det varmeste, så det kommer sikkert ett på den røde etterhvert også Ellers har det vært en rolig sesong. Jeg og Ingvard var i Haugesund på ett BMWccn treff i Mai, og det er stort sett den eneste tilstellningen jeg har vært på i år pga jobb,nytt hus og mye dårlig ver Men det er jo litt igjen av sesongen enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Hmm, en veldig "grei" bilsamling det der Hvor er den røde kjøpt ifra i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Bra å høre:) vært morro å beskue bilene deres på treff en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Takk, takk Den røde ble kjøpt fra Ski i April! Så det er litt dårlig at vi ikke har klart å samles for en photoshoot! Men vi har reisejobb alle tre, så det skal litt til å få det til å klaffe! Ja, til neste år MÅ vi få til en tur på bmw dagene på rudskogen eller noe! Bilen min blir så lite brukt at jeg begynner å lure på om det er verdt det! Men jeg får håpe det blir litt mer tid til bil til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Faen, nå fikk jeg lyst på M3 igjen. Dårlig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Faen, nå fikk jeg lyst på M3 igjen. Dårlig gjort Hehe Da er det bare en ting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Utrolig flott m3 du har.. hva betalte du for trekket?ett sånnt må jeg ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Utrolig flott m3 du har.. hva betalte du for trekket?ett sånnt må jeg ha =) Takk De koster 300 Euro inkl. frakt. Så det er jo forholdsvis dyrt. Men det skal jo være noe av det beste på markede! (Noe alle E30er fortjener ) God passform og meget skånsomt mot lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Ett lite bilde fra BMWccn treffet i Haugesund! Ble bra uttelling den dagen Den blå til Bjørn Werner fikk 1.plass for biler fra 80-tallet (ikke så uventet ) den hvite til Ingvard fikk 3.plass i samme klasse. Og min som er 90mod fikk 2.plass i klassen, biler fra 90-tallet. Ett morro treff med mye underholdene banekjøring på en overraskende bra gocart bane! Neste gang må jeg vel våge meg utpå jeg også. På familiekjøringen eller noe i den dur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 du på familiekjøring?? hehe, må ikke være redd for å bruke redskapen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Lekker den røde M3`n Er det sport evo? Skal du liksom ha 2 stk M3`r...? Snakk om egoist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 di er vel 3 brødre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Lekker den røde M3`n Er det sport evo? Skal du liksom ha 2 stk M3`r...? Snakk om egoist Begynt å bli svak i synet på dine gamle dager Thune siden du spørr om den bilen som har EVO2 front, vanlige skjermer og vanlige seter er en Sport Evo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Hehe Nei, det er nå visst mer en nok med en garasjestøver Vi er som det nevnes, 3 brødrer med en hver Kun søstera mi igjen nå Men ja, den røde er veldig bra! (ikke sport evo nei). Den kunne trengt litt mer senk. Så det er nok på plass til neste sesong. Skinn interiør og ny eksos er også på ønskelista! Kommer til å bli en intern konkurranse av hele greiene! Ikke bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå