Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speilet (glasset) på pas. side ble stjålet mens jeg var på jobb i går. Ganske så forbanna jævli irriterende!

Det var en gjeng men utlendinger her med blå 3 serie coupe med m-pakke som skulle ha deler til denne. (karosseri)Serdeles usmakelige folk. Da dem skulle dra hadde dem stått lenge v min bil og snakket. 2+2=4......

Jeg finner lett igjen skiltnr dems på datan og det blir rett ned og anmelde selv om det bare er ett glass! Kommer sikkert ingen vei med det, så da er det å finne bilen og rett og slett ta det tilbake. Pluss ett ekstra i reserve så kan dem se hvor irriterende dette er.

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

På E39n til fatter har også noen idioter vært bortpå speilene. Der har de tatt all innmaten i begge speilene. Irriterende at folk ikke kan holde fingrer unna mine ting!

Skrevet

Det her minner meg litt om den dagen jeg skulle ut en tur med bilen.

Klokka var ca 23 på kvelden og bilen var parkert i et åpent ubelyst parkeringshus (statoilbygget for de som er kjent i kr.sand). Når jeg kom ut til bilen stod det en bil parkert bak min... Ikke så unormalt det. Men det som var mer unormalt var de tre utlendingene i bilen som bare satt å ventet.

Jeg er helt sikker på at hadde jeg vært en halv time senere så hadde jeg manglet det ene og det andre...

Skrevet

skikkelig alarm med bevegelses sensorer er tingen.................eller en skarpskytterrifle med nattkikkert

Skrevet
Nono, you take the glass, and make mosaic of the rest. :) Thieves are thieves. ;)

Drit i speilet, og sikt på knærne...

lv8rxsoabufrcy9qgvnx.jpg

Fristende... Meget fristende faktisk!

Skrevet

Jeg har ultrasensitiv alarm.. Bank på ruta, og alarmen uler..

Det skal tross alt ikke være noen borti min bil på en parkeringsplass, og hvis det er det, har jeg heller ingen dårlig samvittighet for at bilen uler som f....

Da snur alle seg og ugle-ser vedkommende, så kanskje eventuelle folk som har slept jakke-glidelåsen etter bilen lærer og aldri er borti en bil igjen..

Dæven så irriterende..

Skrevet
Speilet (glasset) på pas. side ble stjålet mens jeg var på jobb i går. Ganske så forbanna jævli irriterende!

Har de tafsa på fine bilen din!!!? :(

Ikke for at det er noen trøst, men en kollega ble for en stund siden frastjålet sin gamle E-klasse rett utenfor inngangsdøren til kontoret på Alnabru. Virker av og til som om man må sitte oppå bilen for at ingen skal klå... :?

Jeg finner lett igjen skiltnr dems på datan og det blir rett ned og anmelde selv om det bare er ett glass! Kommer sikkert ingen vei med det, så da er det å finne bilen og rett og slett ta det tilbake. Pluss ett ekstra i reserve så kan dem se hvor irriterende dette er.

Hvis du anmelder det og legger det inn på bileiers navn (det du finner på din data) vil den personen få en notis på seg selv om saken blir henlagt. Dvs at dersom vedkommende blir anmeldt senere vil din sak dukke opp igjen og forsterke den andre saken... Jeg mener derfor det er lurt å anmelde dette selv om den med 100% sannsynlighet blir henlagt.

Jeg har ultrasensitiv alarm.. Bank på ruta, og alarmen uler..

Da snur alle seg og ugle-ser vedkommende,

..

Øøøøh.... Lenge siden du har vært i en større by? Her snur ingen seg om det så spruter blod ut av grillen og bilen kommer løpende etter deg...

så kanskje eventuelle folk som har slept jakke-glidelåsen etter bilen lærer og aldri er borti en bil igjen...

Øøøøh.... Igjen, - Lenge siden du har vært i en større by? Tror du folk bryr seg?

Dæven så irriterende..

Jepp, helt enig... Skulle vært forbud mot alarmer...

Skrevet

Hehe..

Stemmer det.. Du bor i byen du.. Your Loss..

Hvorfor ingen bryr seg med alarmer i byen? Fordi ingen tørr å bryte inn. Folk bare lar ting skje.. Og sånn holdning til "forbanna" bilalarmer er vel kanskje litt av det som gjør det så håpløst nedi der?

Forøvrig har jeg alarm som ringer meg, så selv om den står på silent og blinker, er jeg aldri mer enn en telefonsamtale unna. Kanskje ikke nok tid til å forhindre at de stjeler ett speilglass.. Men de skal jo være bra kjappe for å få med seg 4 felger hvertfall..

Det handler om å gardere seg som best man kan, og når det da kommer til stykket og du står der likevel, så har du hvertfall gjort noe..

Hvis det er slik holdning du skal ha, så skjønner jeg ikke engang at du gidder å anmelde.. Selv om det er 100 notiser på fyren så har dukker det vel ikke mer ressurser opp for det? Tror du han blir prioritert? Think again..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...