Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 det er uoriginale jalla lykter som ikke ser ut. disse skal du ha: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 9&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Jammen HALLO... 10 lapper da mann.. og det er sikkert pr. stk også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 nei 10000 er for begge lyktene var jeg i din situasjon(noe jeg var for rundt 1 mnd siden når jeg handlet nye lykter) så ville jeg gått for vanlige halogen, til rundt halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Jeg har xenon i nærlys fra før da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 ja har forstått det, og det samme hadde jeg før jeg bytta til facelift lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Aha, hehe.. Men hva er greia? Kan jeg ikke bruke de tennerne og xenon-pærene jeg har fra før? Eller må jeg bytte ut hele greiene..? Forvirret gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Takker for svar forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 nei du kan ikke bruke gammle tennere, men alt følger jo med i det settet til 10000 hvis du absolutt vil ha xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Ser på enkelte lyktesett hos GS at det står "må ha ny type tenner 9/98-", skal ringe dem på mandag og høre litt.. Men skjønner at jeg sannsynligvis ikke kommer unna, så da blir det halogen gitt.. Enkelt å ta ut xenon-tennerne å bygge om til halogen? Ønsker deg en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 å bytte til halogen fra xenon er bare til å plugge ut ledningen, å plugge inn i den nye lykta, eneste forskjellen er jo at den ikke går innom xenon tenneren først, er som sagt gjort på 10 min å bytte lyktene på e39, xenon eller ikke. God helg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Vil bare slenge på at samme hva du gjør, ikke kjøp uorginale lykter!! Det er penger ut vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Vil bare slenge på at samme hva du gjør, ikke kjøp uorginale lykter!! Det er penger ut vinduet. Nettopp! Som jeg sa på side 1, originale lykter er det eneste som gjelder. Akkurat her må du (ProjectE39) nesten høre på alle original-profetene her inne, meg inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Så har du disse: http://www.schmiedmann.no/97/produkt/FL2000MX.htm De er Hella lykter, riktig nok ikke bmw orginalt, men de er rimeligere og vil holde bra nok kvalitet mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 BMW bruker hella sine lykter, er ikke BMW selv som produserer lyktene... Så de lyktene du linket til på koed er akkurat de samme de selger på GS, bare billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Takk for nyttig info, kommer til å kjøpe SM sine tror jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå