Gå til innhold

E39 facelift frontlykter

Scorn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må jo ha med xenon, da de gir et annerledes lysbilde. Husk også da at det er å foretrekke å ettermontere autojustering av lykter også.

Du kan jo kjøpe halogen lykter, og ettermontere xenon i dem igjen, med kit fra feks. www.vvme.com, men dette vil da ikke bli godkjent av Statens Vegvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også da at det er å foretrekke å ettermontere autojustering av lykter også.

Det er ikke bare å foretrekke, det er lovpålagt :) Selv har jeg originale Hella faceliftlykter (halogen), og ville aldri hatt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle seriøst sett noen bilder av forskjellen på lyset på lyktene altså. Eller en filmsnutt.

du vet vel hvordan xenon ser ut?

Lyktene er identiske enten du velger xenon eller halogen.

Jeg valgte å kjøpe facelift lykter uten xenon, selvom jeg hadde xenon i pre-facelift lyktene mine, rett og slett fordi jeg ikke gidder å betale 10000+kr

bare for å få xenon når jeg såvidt bruker kjørelysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skulle seriøst sett noen bilder av forskjellen på lyset på lyktene altså. Eller en filmsnutt.

du vet vel hvordan xenon ser ut?

Lyktene er identiske enten du velger xenon eller halogen.

Jeg valgte å kjøpe facelift lykter uten xenon, selvom jeg hadde xenon i pre-facelift lyktene mine, rett og slett fordi jeg ikke gidder å betale 10000+kr

bare for å få xenon når jeg såvidt bruker kjørelysene..

Enig med deg beem528. Jeg hadde heller ikke kjøpt xenonlykter. Hadde halogen facelift på min forrige E39, og har nå xenon. Forskjellen lysmessig er marginal spør du meg. Ble skuffet over hvor lite bedre xenonlyset er i forhold til halogen på E39, ikke verdt den store prisforskjellen. Facelift lykter med halogen ser dessuten helt greit ut :) Men kjøp for guds skyld Hella lykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok Hella halogen lyktene med angel eyes jeg går for.

Jeg ser også at det selges "ringer" addon kits. Trenger man det for å få den "ring" effekten på frontlyktene eller er Hella lyktene slik i utgangspunktet?

Hva med baklyktene. Er det viktig at de er av Hella merket også?jeg går for

Beklager om jeg stiller dumme spørsmål, men jeg gjør heller det enn å drite meg ut når jeg bestiller ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok Hella halogen lyktene med angel eyes jeg går for.

Jeg ser også at det selges "ringer" addon kits. Trenger man det for å få den "ring" effekten på frontlyktene eller er Hella lyktene slik i utgangspunktet?

Hva med baklyktene. Er det viktig at de er av Hella merket også?jeg går for

Beklager om jeg stiller dumme spørsmål, men jeg gjør heller det enn å drite meg ut når jeg bestiller ting :)

nei du trenge ikke noen addon kits for å få ringer i facelift lyktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...