Scorn Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg vil ha facelift front lykter med angeleyes/ringer til E39'en min. Hvordan frontlykter bør jeg kjøpe for å få "stiligst" lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hella originale lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Med eller uten Xenon? Er jo en liten prisforskjell på de. Skulle gjerne sett bilder tatt i mørket av Hella lyktene (med og uten Xenon) in action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Må jo ha med xenon, da de gir et annerledes lysbilde. Husk også da at det er å foretrekke å ettermontere autojustering av lykter også. Du kan jo kjøpe halogen lykter, og ettermontere xenon i dem igjen, med kit fra feks. www.vvme.com, men dette vil da ikke bli godkjent av Statens Vegvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Husk også da at det er å foretrekke å ettermontere autojustering av lykter også. Det er ikke bare å foretrekke, det er lovpålagt Selv har jeg originale Hella faceliftlykter (halogen), og ville aldri hatt noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Men er både Hella xenon og halogen frontlyktene angeleyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jepp Sjekk for eksempel GS sin nettbutikk..der får man angel eyes-lykter både med og uten xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, skulle seriøst sett noen bilder av forskjellen på lyset på lyktene altså. Eller en filmsnutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 HELLA!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, skulle seriøst sett noen bilder av forskjellen på lyset på lyktene altså. Eller en filmsnutt. du vet vel hvordan xenon ser ut? Lyktene er identiske enten du velger xenon eller halogen. Jeg valgte å kjøpe facelift lykter uten xenon, selvom jeg hadde xenon i pre-facelift lyktene mine, rett og slett fordi jeg ikke gidder å betale 10000+kr bare for å få xenon når jeg såvidt bruker kjørelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hehe, skulle seriøst sett noen bilder av forskjellen på lyset på lyktene altså. Eller en filmsnutt. du vet vel hvordan xenon ser ut? Lyktene er identiske enten du velger xenon eller halogen. Jeg valgte å kjøpe facelift lykter uten xenon, selvom jeg hadde xenon i pre-facelift lyktene mine, rett og slett fordi jeg ikke gidder å betale 10000+kr bare for å få xenon når jeg såvidt bruker kjørelysene.. Enig med deg beem528. Jeg hadde heller ikke kjøpt xenonlykter. Hadde halogen facelift på min forrige E39, og har nå xenon. Forskjellen lysmessig er marginal spør du meg. Ble skuffet over hvor lite bedre xenonlyset er i forhold til halogen på E39, ikke verdt den store prisforskjellen. Facelift lykter med halogen ser dessuten helt greit ut Men kjøp for guds skyld Hella lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 ja må ikke finne på å kjøpe noe jalla tull, kun hella som duger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 jeg merket stor forskjell fra min gamle e39 97 mod med facelift lykter med AE og på min nåværende med xenon. natt og dag med xenonlys i spør du meg. og det er kun orginale fra hella som teller uten tvil etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorn Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da blir det nok Hella halogen lyktene med angel eyes jeg går for. Jeg ser også at det selges "ringer" addon kits. Trenger man det for å få den "ring" effekten på frontlyktene eller er Hella lyktene slik i utgangspunktet? Hva med baklyktene. Er det viktig at de er av Hella merket også?jeg går for Beklager om jeg stiller dumme spørsmål, men jeg gjør heller det enn å drite meg ut når jeg bestiller ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Da blir det nok Hella halogen lyktene med angel eyes jeg går for.Jeg ser også at det selges "ringer" addon kits. Trenger man det for å få den "ring" effekten på frontlyktene eller er Hella lyktene slik i utgangspunktet? Hva med baklyktene. Er det viktig at de er av Hella merket også?jeg går for Beklager om jeg stiller dumme spørsmål, men jeg gjør heller det enn å drite meg ut når jeg bestiller ting nei du trenge ikke noen addon kits for å få ringer i facelift lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå