Gå til innhold

Lakkering

Mr E30
 Share

Anbefalte innlegg

=o da hadde jeg sikkert hatt ting jeg kunne bytta i^^ men samma, SKAL få istand møkkhaugen nå....

Jeg betalte 14 000 for rustfjerning og hellakkering på E36 sedan. Det var ikke inni dører og motorrom og slikt, men det yttre.

Skal vel sies at resultatet ble så som så, det året var han litt uheldig med polakken sin (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja høres akktuelt ut det assa...er dette serriøse folk med skikkelig lakkboks osv?

har liksom fått pris på 10 men det er utenfor lakkboks

Åja, nei dette er boks og ordentlig lakkverksted ja (= De har mange jobber de.

Veeeet ikke om han tar det på seg, men kan gi deg nr om du er intr. Kan prøve å ringe han. Er fantastisk god på å sette i igjen biter av karosseri og banke bulker og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Alex: Jeg har slepe tau da og nok krefter til å dra begge bilene til polen :P

Til heltn: Jeg betaler, med dagens kurs ikke mer enn 6000kr i polen. Vil ikke love noe. Men jeg stoler 100% på kollegaen min som går god for han. Tid= 4-7 dager.

Til Alex igjen: Tror ikke springsteen mente at du gjorde noe dumt. Han ville vel bare påpeke at storebror kan se deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Alex: Jeg har slepe tau da og nok krefter til å dra begge bilene til polen :P

Til heltn: Jeg betaler, med dagens kurs ikke mer enn 6000kr i polen. Vil ikke love noe. Men jeg stoler 100% på kollegaen min som går god for han. Tid= 4-7 dager.

Til Alex igjen: Tror ikke springsteen mente at du gjorde noe dumt. Han ville vel bare påpeke at storebror kan se deg.

Dette kan jeg nesten vurdere og :) Tar du 1 uke ferie i polen den uka da eller? :)

Kan sikkert ta ut en uke på jobb da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...