A1eks Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Skal jeg legge opp en event på facebook da eller? Har flere venner med bil, et par med bimmere, men jeg vet jo ikke hvem som kommer til å stille opp om jeg lager en event. Men jeg kan jo absolutt presisere hva som er lov, hva som ikke er lov, hensikt o.l.? Dette er jo da for å trekke den yngre garden, evt. gi BMW til å skinne litt i stavangersolen
axor Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 hva skjer egentlig på et streetmeet kun dekksparking og røyking, samt kaffedrikking? eller blir det cruising også ?
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Vet ikke, det hadde vært gøy. Men må me ha noe tillatelse fra politi for å cruise i byen? Rute forslag: Oljemuseet -> Vågen -> Teateret -> Pederstrasse -> Oljemuseet
Søreng Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Skal jeg legge opp en event på facebook da eller? Har flere venner med bil, et par med bimmere, men jeg vet jo ikke hvem som kommer til å stille opp om jeg lager en event. Men jeg kan jo absolutt presisere hva som er lov, hva som ikke er lov, hensikt o.l.?Dette er jo da for å trekke den yngre garden, evt. gi BMW til å skinne litt i stavangersolen Dette er sikkert ikke dumt, men poengter at dette hovedsaklig er for BMWCCNR så vi ikke blir stående sammen med en masse plastrakketter og slikt.. Og VERTFALL presiser at dette ikke er noe burne/spinne/herje treff :!: Vet ikke, det hadde vært gøy. Men må me ha noe tillatelse fra politi for å cruise i byen? Rute forslag: Oljemuseet -> Vågen -> Teateret -> Pederstrasse -> Oljemuseet Er vel ikke dumt å forhøre seg i vertfall, i de fleste tilfeller med politiet er det vel bedre med tillatelse en tilgivelse Hadde forøvrig vert tøft med litt cruising ja.
leif harald Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jeg kommer over til stavanger om bilen er klar og kan nokk ta med meg noen ompisser med bmw Synd at dere har det så tidlig på året siden mange har prosjekter osv på gang og ikke er ferdige så tidlig på sommeren
DANI Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 oofff skulle hatt det litt seiner har ikkje klar bilen t 6.mai men eg komme å ser uansett
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Blir utfallet bra på dette møte, så vil det nok være flere ila sommersesongen vil jeg tro. Det er bare å stille, så ser vi hvor stor interresse det er. Spørs om jeg blir ferdig med alt karbon, soting og lakkering til da - skal IHVERTFALL bli ferdig til Concourse d`Elegance!
_CoZm|C_ Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 noken flere fra nordfylket så har tenkt å ta turen
A.Holzmann Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jeg møter definitivt opp! Fikk ikke med meg dette før nå Fantastisk bra å ha det ved Oljemuseet. Håper flere møter opp uansett vær? Jeg vil gjerne hjelpe med dette hvis det trengs? Send meg en pm. Nå mp jeg bare få polert opp felgene og montere senkesett som forhåpentligvis kommer over helgen:)
///NJD Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Vet ikke, det hadde vært gøy. Men må me ha noe tillatelse fra politi for å cruise i byen? Rute forslag: Oljemuseet -> Vågen -> Teateret -> Pederstrasse -> Oljemuseet Blir vel litt kort den ruta der?
Jay-O Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Jo, det er det - og det er bare et forslag, men Stavanger er ikke lagt opp til cruising syns jeg... det er to venstresvinger så er du tilbake i sentrum liksom...
///NJD Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 haha det er ikke tull engang Hva med en litt lengre kjøre rute feks mot sandes via motorveien og tilbake? Kun et forslag, hehe
awt Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 noken flere fra nordfylket så har tenkt å ta turen Vurderer det ganske sterkt.
axor Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 skulle hatt en plass og cruiset til, hvor vi også kunne fått i oss noe mat (nå blir vel dette kanskje litt i seneste lage iom at det begynner 7) har egentlig ikke peiling selv, men jeg kommer i mitt rullende prosjekt, regner med det går bra ? (er en nedrusta og fæl 525) men det er da ihvertfall BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå