Søreng Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ta masse bilder andreas! forventer full rapport... hehe Hehe, u know it.. Kameraet ligger klart i bilen, men har framdeles ikke fått ladet det etter jeg va hos deg... Men blir ikke forbauset om det holder gjennom hele kvelden
BMW_Racing Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Ser bra ut dette her, Viss være holde seg fint. Noen som vett sånn ca hvor mange som kommer ?
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ta masse bilder andreas! forventer full rapport... hehe Hehe, u know it.. Kameraet ligger klart i bilen, men har framdeles ikke fått ladet det etter jeg va hos deg... Men blir ikke forbauset om det holder gjennom hele kvelden hahahah
///NJD Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Flott oppmøte, ble litt trangt itte hvert men det funka jo. Masse go biler og masse folk = super hyggelig kveld
leif harald Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Bilder? Jeg fikk ikke kjangs til og ta turen alikevell
pettmon Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 takk til alle som kom . Dette ble jo en super kveld , jeg talte tett på 50 biler . Fantastisk fremmøte . Håper noen legger ut bilder her . Petter BMWCCN Rogaland pmonsvik@lyse.net
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 takk til alle som kom . Dette ble jo en super kveld , jeg talte tett på 50 biler . Fantastisk fremmøte . Håper noen legger ut bilder her . Petter BMWCCN Rogaland pmonsvik@lyse.net tett på vårt oppmøte her for noen helger siden det men ikke værst! skulle gjerne kommet bort en tur selv, men er i grimstad på skole...
Søreng Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har laget "oppsummeringstråd" der folk kan poste bilder så det blir litt mer ryddig og forhåpentligvis slipper og bla gjennom 10 sider for å finne bilder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115192
pettmon Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 desverre er det jo normalt når jeg skal ta bilder at kamera går tomt for strøm ( må kjøpe meg et nytt Dette var alt jeg fikk med . flest fra mc donald Petter BMWCCN Rogaland
Jay-O Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har laget "oppsummeringstråd" der folk kan poste bilder så det blir litt mer ryddig og forhåpentligvis slipper og bla gjennom 10 sider for å finne bilder.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115192 Ja, vi bør fortsette der. Bra gjengivelse av kvelden!
Ørjan^^ Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg synes også dette var et veldig vellykket og kjekt treff, mange flotte bimmere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå