BreitBau Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Velkommen til forumet.. Planene ser bra ut de..! Litt å jobbe med hvertfall.! Husk å ta den med på treff i sommer!..
BMWP89 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 tror du skal holde bilen din som bakhjuls trekk jeg men hva skal du gjøre me det sjeive taket å alt det ? jeg skal rette det og øve meg på å sveise på det. jeg kan jo eventuelt lage cab ?? noen her inne som har bygget om til cab før?
BMWP89 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Velkommen til forumet..Planene ser bra ut de..! Litt å jobbe med hvertfall.! Husk å ta den med på treff i sommer!.. tusen takk, eneste som er positive her inne er du og giljen
Buzz Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Say what!? japse-styling på bimmer?? og lexus lykter?? Hold deg til Skropel
BMWP89 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Say what!? japse-styling på bimmer?? og lexus lykter?? Hold deg til Skropel hva er så teit med det? jeg vil ha noe spesiellt og ikke alle har samme smak! er jo kult å ha en bil som får oppmerksomhet!!
Nøstbakken Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 kva syns du om denne typen lykter da.. kansje det kunne vært eit bedre alternativ en lexus lykter. http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=64
raynik Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 ohhhhh shit.... hvor gammel er du forresten?? øve deg å sveise på taket?`?? burde vel både kunne sveise og rette litt fra før hvis du skal ha show bil av dette.. men for all del.. lykke til!
GiljeN Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 viss du ser va svenskene får til så er alt muligt kan bli bra dette, lykke til
Torbjørn H Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Dette blir tøft, stå på, og hiv ut masse bilder underveis! De lyktene er jo fine, og det stylingskittet er rått! Kapp av taket, ikke noe å lure på. Framhjulstrekk er jo kjempebra og ikke minst praktisk. Har vurdert dette selv! Dette blir en pokalplukker på Gatebil!!
marararius Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ja dette kan bli helt konge.. Kan ikke tenke meg en bedre stil enn denne kommer til å få. Han faren din må være et geni. At ikke fler har tenkt på BMW med forhjulstrekk?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå