Gå til innhold

Per's bmw 318i e36 1991 (skal bli showbil/gatebil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har giddet å sjekke opp bilnr mot trådstartes navn, eller prøvd å koble det opp mot en eventuell fars navn, ser jeg :)

Nice try kid! Noen god forklaring på hvem bilen egentlig er sin? :P

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ingen som har giddet å sjekke opp bilnr mot trådstartes navn, eller prøvd å koble det opp mot en eventuell fars navn, ser jeg :)

Nice try kid! Noen god forklaring på hvem bilen egentlig er sin? :P

hva mener du? jeg kjøpte den jo for 4dager siden

Skrevet

Gutter, om det her var seriøst var det JÆVLIG dårlig gjort av dere..

Stakkars karen må vel få bygge bilen slik som han vil selv om vi andre har helt andre syn?

Uansett kan det jo sies på en finere måte enn at dere håper det her er kødd..

Skrevet

Nei den er det jeg som har..

Neida kødda :lol:

Forøvrig så mener jeg faktisk det jeg skrev altså.. Selv om han har en alternativ stil er det ikke om å gjøre å jage han ut av forumet heller..

Skrevet

Må si meg enig med "BreitBau" her altså. Ikke alle mennesker er like her i værda. Og om denne ikke blir en pokalplukker tilslutt, så lærern nok sikkert en hel del om bil og mekk med dette. Om alle skulle likt det A4, kunne vi bare lagt ned forumet, for da hadde alle biler sett likens ut.

Mange ville ikke orket og prøve og starte på noe som dette. Kreditt for godt pågangsmot. Kommer langt med bare det. Og om folket hadde gitt litt konstruktiv kritikk i sine innlegg, istedenfor og disse tråden, hadde det sikkert hjulpet litt på for tråd eier. Litt slip,sveis, sparkerl og lakk, så kan dette bli en fin fin bil.

Kanskje gått for litt mere diskre styling, og ikke lexus lykter, så kan dette bli en bil som faller i min smak.

Skrevet

Får komme med litt konstruktiv kritikk her jeg å da.

Synes egentlig dette ser/høres bra ut jeg. Spar deg for framhjulstrekken. Det er bare å legge tid å penger i noe som ikke blir suksess. Dumt å ødelegge noe som fungerer fint :wink:

Angående styling og lykter er jo smaken som baken, men om du er ute etter noe spesielt så gå for det og gjør som du selv vil, og bli fornøyd selv. Personlig hadde jeg gått for noe annet selv, men som sagt, smaken er som baken, og det er din bil :wink: Det gikk faktisk en e30 her før med sånn "grunnkurs mekk" - vinge på, som noen kalte det - og jeg syntes faktisk den var tøff! Den skillte seg ut, som resten av bilen. Det blir nok bra :)

Stå på, vi følger med (jeg i alle fall).

Og ja, jeg vet det er store sjanser for å få pepper for dette innlegget :)

• 2 weeks later...
Skrevet

nei fan... nå har vi skremt han vekk :( gledet meg til å se litt fremgang her... han har sin egen stil som han vil gå etter og det synes jeg er bra... men min smak er ikke helt lexus og japse styling da

Skrevet
Må si meg enig med "BreitBau" her altså. Ikke alle mennesker er like her i værda. Og om denne ikke blir en pokalplukker tilslutt, så lærern nok sikkert en hel del om bil og mekk med dette. Om alle skulle likt det A4, kunne vi bare lagt ned forumet, for da hadde alle biler sett likens ut.

Mange ville ikke orket og prøve og starte på noe som dette. Kreditt for godt pågangsmot. Kommer langt med bare det. Og om folket hadde gitt litt konstruktiv kritikk i sine innlegg, istedenfor og disse tråden, hadde det sikkert hjulpet litt på for tråd eier. Litt slip,sveis, sparkerl og lakk, så kan dette bli en fin fin bil.

Kanskje gått for litt mere diskre styling, og ikke lexus lykter, så kan dette bli en bil som faller i min smak.

+1 for positiv holdning til andre menneskers rare påfunn :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...