Hyggmaister Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Ingen som har giddet å sjekke opp bilnr mot trådstartes navn, eller prøvd å koble det opp mot en eventuell fars navn, ser jeg Nice try kid! Noen god forklaring på hvem bilen egentlig er sin?
BMWP89 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Ingen som har giddet å sjekke opp bilnr mot trådstartes navn, eller prøvd å koble det opp mot en eventuell fars navn, ser jeg Nice try kid! Noen god forklaring på hvem bilen egentlig er sin? hva mener du? jeg kjøpte den jo for 4dager siden
Superbeetle Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Artig tråd å lese Men til de som kritiserer... hyyyysj... Kan jo ikke risikere en slutt på bildene pga at folk klager
foo Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 De volvoene var jo faktisk litt artige Til trådstarter: Keep it up! Dette blir spennende
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Gutter, om det her var seriøst var det JÆVLIG dårlig gjort av dere.. Stakkars karen må vel få bygge bilen slik som han vil selv om vi andre har helt andre syn? Uansett kan det jo sies på en finere måte enn at dere håper det her er kødd..
BreitBau Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Nei den er det jeg som har.. Neida kødda Forøvrig så mener jeg faktisk det jeg skrev altså.. Selv om han har en alternativ stil er det ikke om å gjøre å jage han ut av forumet heller..
GeirAndre Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 han har nok å drive med her... vil se flere bilder
isanfa Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Må si meg enig med "BreitBau" her altså. Ikke alle mennesker er like her i værda. Og om denne ikke blir en pokalplukker tilslutt, så lærern nok sikkert en hel del om bil og mekk med dette. Om alle skulle likt det A4, kunne vi bare lagt ned forumet, for da hadde alle biler sett likens ut. Mange ville ikke orket og prøve og starte på noe som dette. Kreditt for godt pågangsmot. Kommer langt med bare det. Og om folket hadde gitt litt konstruktiv kritikk i sine innlegg, istedenfor og disse tråden, hadde det sikkert hjulpet litt på for tråd eier. Litt slip,sveis, sparkerl og lakk, så kan dette bli en fin fin bil. Kanskje gått for litt mere diskre styling, og ikke lexus lykter, så kan dette bli en bil som faller i min smak.
TurboX Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Får komme med litt konstruktiv kritikk her jeg å da. Synes egentlig dette ser/høres bra ut jeg. Spar deg for framhjulstrekken. Det er bare å legge tid å penger i noe som ikke blir suksess. Dumt å ødelegge noe som fungerer fint Angående styling og lykter er jo smaken som baken, men om du er ute etter noe spesielt så gå for det og gjør som du selv vil, og bli fornøyd selv. Personlig hadde jeg gått for noe annet selv, men som sagt, smaken er som baken, og det er din bil Det gikk faktisk en e30 her før med sånn "grunnkurs mekk" - vinge på, som noen kalte det - og jeg syntes faktisk den var tøff! Den skillte seg ut, som resten av bilen. Det blir nok bra Stå på, vi følger med (jeg i alle fall). Og ja, jeg vet det er store sjanser for å få pepper for dette innlegget
E30 er tingen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 nei fan... nå har vi skremt han vekk gledet meg til å se litt fremgang her... han har sin egen stil som han vil gå etter og det synes jeg er bra... men min smak er ikke helt lexus og japse styling da
Ron Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Må si meg enig med "BreitBau" her altså. Ikke alle mennesker er like her i værda. Og om denne ikke blir en pokalplukker tilslutt, så lærern nok sikkert en hel del om bil og mekk med dette. Om alle skulle likt det A4, kunne vi bare lagt ned forumet, for da hadde alle biler sett likens ut. Mange ville ikke orket og prøve og starte på noe som dette. Kreditt for godt pågangsmot. Kommer langt med bare det. Og om folket hadde gitt litt konstruktiv kritikk i sine innlegg, istedenfor og disse tråden, hadde det sikkert hjulpet litt på for tråd eier. Litt slip,sveis, sparkerl og lakk, så kan dette bli en fin fin bil. Kanskje gått for litt mere diskre styling, og ikke lexus lykter, så kan dette bli en bil som faller i min smak. +1 for positiv holdning til andre menneskers rare påfunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå