steiney Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hei! Da jeg skulle skru til bunnpluggen på min 316 klarte bunnpanna og sprekke. Er det noen som vet om den er vansklig å bytte? Er det bare å skru av skruene og lirke den av, eller er det noen større utfordringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 må vel muligens løfte motor litt/senke traversen for å få bunnpanna klar av oljepickup. ellers er det tut å kjør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ganske rett fram å bytte den... Pass på å ikke dra like godt til den nye bunnpannen som du gjorde med bunnpluggen da Blokken er ikke like enkel å reparere pga ødelagte gjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Høres bra ut! Da kan jeg kanskje klare å gjøre det selv men pleier de skruene som den sitterfast med å sitte fast og knekke og sånn eller? Tenkte bare på etter all den varmen etter elleve år og 260 000 km så har vel det gjort sitt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Hehe.....tror nok jeg skal invistere i en liten momentnøkkel fra nå av. Den aluminiumsblokka tåler vist ikke allverden skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Tror nok det vil gå greit ut skru dem ut. Men vær litt forsiktig når du skrur dem til igjen.. Støpegodset i blokken er ganske bløtt iforhold til vanlig stål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Er ikke tappepluggen din hul inni? Det er de orginalt. Da ryker bolten før bunnpanna om du drar til for hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Det er mulig, men det var i hvertfall bunnpanna som sprakk på min desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jaja, men sånn til neste gang hehe Anbefaler deg å kjøpe orginal pakning forresten, den er mye bedre med stålkant enn uorginalpapirpakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 hva kommer kopi pakning i ? Kork ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Nei. Papir. Sånn tykk papir. Kork er jo kjempefint. Med åra blir de sprøe, men det gjør jo gummi også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Papir? Jøssenam.. Tippet kork, derfor jeg funderte på hva du mente med kopi dritt. Enig i at Kork er fint, blir tett på M20 ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steiney Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Selger de orginal pakning på mekonomen eller bilxtra da tro? blir nok der jeg kjøper det i og med at jeg må ha den i en fei!! hehe Er veldig avhengig at den bilen er i orden serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Gsbildeler.no har vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå