H_c Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ja vel gutter, da har vi hatt en liten fotoshoot her med flere m3-er og m5-er som annonsert tildligere på forumet. Hadde fått låne meg et svært nikon kamera med en hel BAG med utstyr. Dere kan virkelig glede dere til neste utgave av klubb-bladet til Bmw klubben. Fahrfreude heter det. Og du får de tilsendt i posten fire ganger i året om du er medlem. Sitter nå og skriver artikkelensom skal følge med bildene, og da for at dere alle skal forstå hva jeg mener når jeg skriver så MÅ dere inn og se på denne videoen her på youtube. Det er en reklame for m5 fra året 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 da gleder jeg meg til det kommer i posten vet du sånn ca når det blir sendt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Fikk ikke kommet å sett på i dag.. Var det bra oppmøte eller? Glere meg til neste opplag.. Begynner vel å bli et par gode reportasjer fra Rogaland til neste utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Ja, den reklamen er en klassiker!! Forresten, noen som vet hvor den sinnsyke bmw'en på 00:13 sekunder og igjen 00:24 sekunder er fra? (fra denne videoen: .... ) http://www.youtube.com/watch?v=ISyiu54T2YI Noen som har mer info? Ser helt sprøtt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Det er 2 forskjellige biler, E30 på 0.13, og VS Motorsport sin E34 M5 Turbo på 0.24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 den e30'n var svensk mener jeg å huske. O.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå