Reintz Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Skal levere de nye speilene mine til lakking i morgen og er litt usikker på om jeg skal lakke hele speilet i bilens farge, eller om jeg skal la den "innerste delen" være svart. Hva vil bli penest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 det der er vel ikke m5 speil? det er e36 m3 speil... Edit: Fant en e34 m5 med de speila nå. Faktisk aldri sett før. Hvilken utgaver ble levert med slike speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrElg Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Lakk hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Mener at det er M5 speil Står på koed at det er samme design som ble levert på de siste E34 M5 3,8l. Har du bilde av de M5 speilene du tenkte på? Så jeg kan se forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg ville lakket den innerste delen i bilens farge, men det er min mening Fant en e34 m5 med de speila nå. Faktisk aldri sett før. Hvilken utgaver ble levert med slike speil? Er rimelig sikker på at det var på siste utgaven som kom med v8 panser og grill, 94 modellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Mener at det er M5 speil Står på koed at det er samme design som ble levert på de siste E34 M5 3,8l. Har du bilde av de M5 speilene du tenkte på? Så jeg kan se forskjellen Alle m5'ene jeg har sett har orginale e34 speil... Er rimelig sikker på at det var på siste utgaven som kom med v8 panser og grill, 94 modellene de 2 e34 m5'ene jeg har funnet på nettet med de speilene har den lille grillen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg har orginale på min, men vet at enkelte ble levert med "M3" speilene Sikkert tileggsutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 aerodynamik speil som de kalles var tilleggsutstyr fra 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Kommer an på bilen, men begge deler er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Jeg har også originale e34 m5 speil på min.. mange som sier at det er m3 speil.... jeg ville lakkert hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ta en titt i min tråd. Jeg har halve speilet lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå