duemorty Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Noen som vet hvor man får tatt 4 hjulskontroll i bergen? Har byttet 2 dekk på venstre bakkhjul den siste mnd no. Det sliter som bare faen innvendig. Dette har vel med hjulstilling å gjøre?
S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 da er det på tide å ta en sjekk ja. Ta å sjekk understellet ditt først, finner du ikke noe galt så drar du til verksted og får de til å finne feilen. Må være noe temmelig galt om det er så ille....
duemorty Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 har sjekket alt å det er ingen ting gale der. det som er så rart. har hatt av det meste å byttet det. Men har temmelig lav profil kan det være for lite luft i dekket som kan gjør det også siden det bare skjer på det ene dekket?
NiFtY Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er-An eller hva det heter oppe på søfteland er jævli dyktige på 4 hjuls kontroller, ring dit å spør:)
Bimmerlars Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er foringen i langsgående bærearm i orden? Hatt av bærearmene bak? Camberjusteringen sitter på nedre bærearm og må være justert riktig
duemorty Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 ja den er i orden...sjekker alt i morgen igjen, så får jeg se om jeg ser noe skikkelig gale. men alt var i skjønneste orden osv.. takker for alle svar, kommer tilbake i morgen når jeg har fått sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå