supertonic Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hallo jeg har en E61 og lurte på hvordan jeg får senket ræva på bilen siden det er luftfjæring. noen tips?
Haug530D Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Ja du må inn til BMW og få programmert ny høyde på bilen din.
BMW89 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 ellers så går det an og sende en pm til vår store e61 gud her på forumet som heter saltkjelen han har senket sin e61 det skal vist gå an og lure bilen med et stag eller no. bare hør med han, han svarer altid og er svær hyggelig. lykketil vidre.
Erik S. Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Det er ikke noen her inne som har utstyr til dette?
caaatooo Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hallo jeg har en E61 og lurte på hvordan jeg får senket ræva på bilen siden det er luftfjæring. noen tips? Hartge har en "duppeditt" som gjør underverker for nivåreguleringen din, nemlig to små stag som senker bilen din. De monteres mellom nivåsensoren og bærebroen. Når disse er montert regulerer bilen høyden av seg selv. I tillegg beholder du en evt. fabrikkgaranti ved å bruke produkter fra Hartge (eller AC Schnitzer, for den saks skyld). Slik ser de ut (lånt bilde fra Saltkjelen sin tråd):
Erik S. Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Dette funker vel på E39 med luftfjæring også? Disse stagene er kortere enn de orginale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå