Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en standard bmw låsebolt.. noen som har en liggendes tilovers eller vet hvor jeg kan skaffe en raskt? for sliter med å få åpnet dem..

Mvh Christian

Skrevet

Mulig du kan ta turen til et BMW verksted, da de gjerne har en del liggende :wink:

Dersom du ikke klarer å få tak i riktig "nøkkel" kan du slå inn en litt for liten pipe, og på den måten få den opp... Men er ikke til å anbefale til å begynne med hehe

Skrevet

Hvor i landet bor du da? Sikkert noen her som kan låne bort en om vi vet hvor du bor :) Er alle låsebolter fra BMW like?

Skrevet

Dette er noe herk! Sliter med disse hver eneste år og høst, sitter fast, kiler seg fast inne i felgen! Var i går og skiftet til nye dekk, montøren slet like mye så jeg:D BTW: JÆVLA deilig det er med nye sommerdekk;)

Skrevet

Har en til overs etter jeg skiftet til sommerdekk siden nissene som har satt på vinterhjulene tydeligvis har dratt til det muttertrekkeren klarte på boltene, med det resultatet at jeg dro i stykker sporene i alle fire låseboltene. Bare glad for at jeg dunket den skikkelig inn i låseboltene ellers hadde jeg vel stått der fortsatt..

Har den ihvertfall liggende så hvis du holder til i Bergen kan du få den om den passer.

Skrevet

hmm.. holder til på vestlandet ja:) ikke så langt vekke fra bergen! meen probleme er at jeg har vært på alle verkstedene her jeg bor å ingen har verktøy for å åpne den saken!

slenger med ett bilde så folk ser hva jeg trenger!

Skrevet

Ser ut som det er litt forskjellig bredde på taggene i forhold til den jeg har liggende, så da er det sikkert greiest å ta en tur til Jæger siden de sikkert har noe som passer.

Skrevet

men er det ingen som har en å låne bort eller noe? blir veldi stress for meg å gå til en bmw forhandler eller noe... da det ikke finnes på bømlo der jeg bor..

Skrevet

Finnes ikke noen dekkforhandler i nærheten av deg? De pleier som regel å ha spesial piper for å løsne låsebolter som er ødelagt eller der kunden har glemt/mistet nøkkelen. Jeg hadde samme type låsebolter som deg, den ene klarte jeg å dra rundt så alle de taggene ble borte. Jeg tok en forlenger fra et pipesett og banket inn og det funket veldig bra ;) Siste gang jeg har låsebolter med så tynne tagger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...