Larsegutt Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Lurer på hvilken spacere jeg treng til noen 17x8,5" Keskin Kt1 felger med 215/40 dekk til E-30. Felgene har ET 20. Noe erfaringer her? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Du trenger ikke spacere, smell de rett på Tror ikke du trenger å valse heller. Måtte valse bak på min, men så har jeg 245-35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Du kan få litt prob med fremfelgen, men der er snakk om noen få mm inn mot fjærbenet. Bak skal det gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Ok! glemte å skrive at det var fremme jeg lurte på. Bak så blir det 10x17" med 235 dekk. Skjermene er max valset både fremme og bak uansett, men jo lavere jo bedre Regner med jeg må ha litt spacer fremme, men usikker hvor mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Mine tar ikke i fjærbeinet, 8,5x17" ET20. Har 51mm fjærbein, men det går fint på min bil i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 javel! Da får jeg bare prøve meg frem! tror jeg las en plass at jeg måtte ha spacer... takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå