Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Var ute og kjørte isted og koste meg :) .

Lå bak en volvo 240 og plutselig får jeg øye på noe som flyger ut av understellet og spretter mot min bil :shock: Gjenstanden fekk jo fart og hoppa opp og ned, det var jo en 70 sone. :shock:

Av en eller annen grunn greide jeg og svinge unna ,men den fløy over i motsatt kjøreretning og traff en bil på andre siden :shock: Såg i speilet at hun/han bråbremsa etter denne traff bilen hennes/hans. Håper hun/han som ble truffet får tak i gjerningsmannen selv om dette sikkert var et uhell. Det virket som det var en FASTNØKKEL!??! :x . var ikke godt og se for det gjekk så sinnsykt raskt. :cry:

Angrer på at jeg ikke kjørte etter 240-en og sa i fra. men måtte ordne noe raskt så rakk ikke det :?

Skrevet
Bra du klarte å styre onda da :)

Men du veit ikkje ken som eige 240`en helder?(...eller, du vil vell kansje ikkje vite det helder :wink: )

Hehe. He aldri sett den før? virka ikkje som en "rånerbil" selvom det var 240 :wink:

Skrevet
Det var sikkert en råner som løsnet.

njaaa :D . tror det var for få wonderbaum i speilet og for lite frieksos til og vere råneraktig :D . tror ikke det var teens i bilen heller:) Men gudene knows. Merkli situasjon hele greia :?

Skrevet

var borti nå lignende en gang. en kar hadde rygget :shock: snøscooteren på hengern, lå bak han i 80 sona da vindskjærmen på scootern ble revet løs og for over min bil. sto på bremsa da gitt 8) men siden han ikke så ut til å ha merket dette, så tok jeg skjærmen siden jeg trengte en slik til min scooter :D

Skrevet

Uff.. det der er stygt :shock:

Håper skyldig person blir funnet! Og bra du klarte å styre unna..! :o

Hadde en sånn selv nylig, flaks at jeg kjørte bimmeren med gode bremser og at jeg fulgte med.. lastebil foran lastet til randen med store steiner mistet deler av lasten, heldigvis rakk jeg å trykke bremsen i bunn og stoppet akkurat før jeg ble truffet! :evil: Ene steinen lå såvidt under fangeren og lagde lite merke forsåvidt, men det kunne gått mye verre!

Skrevet
var borti nå lignende en gang. en kar hadde rygget :shock: snøscooteren på hengern, lå bak han i 80 sona da vindskjærmen på scootern ble revet løs og for over min bil. sto på bremsa da gitt 8) men siden han ikke så ut til å ha merket dette, så tok jeg skjærmen siden jeg trengte en slik til min scooter :D

Haha :lol: ! du tok den ja? :D sikkert en grei lærepenge fra han som kjørte hengern :P

Skrevet
Hadde en sånn selv nylig, flaks at jeg kjørte bimmeren med gode bremser og at jeg fulgte med.. lastebil foran lastet til randen med store steiner mistet deler av lasten, heldigvis rakk jeg å trykke bremsen i bunn og stoppet akkurat før jeg ble truffet! :evil: Ene steinen lå såvidt under fangeren og lagde lite merke forsåvidt, men det kunne gått mye verre!

Når jeg i sin tid kjørte lettmotorsykkel skulle jeg ta forbikjøring på en lastebil full av grus i en tunnel. (2 kjørefelt i samme retning) Denne var også lastet til randen og så fort jeg kom opp på siden av lastebilen kom det en stor ladning med grus virvlende ned fra lasteplanet. Det haglet småstein i leggene og i hjelmen min, var bare å bremse godt ned å legge seg langt langt bak for å unngå "prosjektilene" som ikke ville slutte å virvle ned fra lasteplanet. :?

Pleier å kjøre med sort visir på hjelmen, noe som nesten blir som å kjøre med solbriller på. Derfor åpner man vanligvis visiret når man kjører gjennom tuneller og det er jeg glad for at jeg ikke gjorde i akkurat det tilfellet. Kunne blitt en farlig situasjon hvis jeg hadde fått grusen i øynene. :)

Skrevet

Har vært borti noe lignende selv... Skrudde på en hønngammel Merce og fikk start på den. Lempa alt i bagasjerommet av verktøy og kjørte hjem.

Peisa gjennom en sving og hørte noe himla masse pling plong lyder. Viste seg at det var hull i gulvet på merca i bagasjerommet og alt av verktøy lå utover svingen og grøfta... :D

Skrevet
Har vært borti noe lignende selv... Skrudde på en hønngammel Merce og fikk start på den. Lempa alt i bagasjerommet av verktøy og kjørte hjem.

Peisa gjennom en sving og hørte noe himla masse pling plong lyder. Viste seg at det var hull i gulvet på merca i bagasjerommet og alt av verktøy lå utover svingen og grøfta... :D

Det er fort gjort å glemme seg ja :P sikkert det som skjedde i denne situasjonen også :lol:

Skrevet

Når jeg i sin tid kjørte lettmotorsykkel skulle jeg ta forbikjøring på en lastebil full av grus i en tunnel. (2 kjørefelt i samme retning) Denne var også lastet til randen og så fort jeg kom opp på siden av lastebilen kom det en stor ladning med grus virvlende ned fra lasteplanet. Det haglet småstein i leggene og i hjelmen min, var bare å bremse godt ned å legge seg langt langt bak for å unngå "prosjektilene" som ikke ville slutte å virvle ned fra lasteplanet. :?

Pleier å kjøre med sort visir på hjelmen, noe som nesten blir som å kjøre med solbriller på. Derfor åpner man vanligvis visiret når man kjører gjennom tuneller og det er jeg glad for at jeg ikke gjorde i akkurat det tilfellet. Kunne blitt en farlig situasjon hvis jeg hadde fått grusen i øynene. :)

Det svir sikkert i høg fart ja :shock::P

Huska jeg kjørte moped i shorts når det regna en gang. pisket noe sinnsykt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...