PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 hehe! at den er litt "klumpete" og massiv er jeg enig i..men jeg synes den passer fint til bilen men hadde jeg hatt en vinge bak hadde den nok blitt voldsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 2 små snikfoto av den fine bilen Mathias Jeg må si at personlige likte jeg den forrige fangeren bak bedre. Den kledd helheten i bilen og fargen bedre. Bilen er på en mått litt for smal til å kle den 100% Felgne passer veldig bra, det er samme som jeg har.. og de er jeg også veldig fornøyd med! Og du er VELDIG heldig med fargen, for den fremhever detaljene på bilen uten å bli for mye av det gode. Og det er få biler som virkelig passer den gull-fargen der.. Og du burde så absolutt bli kvitt chrome nyrene til fordel for carbon, jeg har selv svart, men det er fordi jeg har sorte splittere også.. og diffuser.. om jeg skal ha carbon så må jeg bytte alt:( Her er et bilde av min: http://www.andrefolkedal.com/dc/bmw1.jpg Ligger også egen artikkel om bilen min inne her på Bilder & filmer / Show-off. Du kan godt komme med pluss og minus på meg også Forresten... du må virkelig gi bildene dine mer farger, uten at det blir for bling.. Nesten alle bildene dine er for mørke, ser ikke detaljene klart, og det er VELDIG viktig på en så fin bil som din (Holder fortsatt på å lese ferdig de siste 5 sidene av denne artikkelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Stemmer det stig!Fikk tatt noen bilder mens jeg venta på ferga i lødingen før turen nedover til Trondheim fra Harstad på lørdag. Kommer flere bilder da jeg og thestigmeister hadde en liten minishoot, men bildene er ikke ferdig redigert! Håper dere liker høst bildene! Bilde nr 2 var veldig kult, selv om det var litt vel svart/hvitt. Men var dritfett at du hadde fått det til å se ut som at det ryker fra toppen av bilen! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Siste tips: nesten krav; Bytt de hvite blinkerne til sorte. (mørke.. ) regner med at du har mørke glass på blink foran, uti fra det jeg har sett. Og håper du har sølvfargede pærer ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Siste tips: nesten krav; Bytt de hvite blinkerne til sorte. (mørke.. ) regner med at du har mørke glass på blink foran, uti fra det jeg har sett.Og håper du har sølvfargede pærer ;D Dette sa jeg til han da han var hjemme i harstad i sommer Alt ellers er jo mørkt, tåkelys, leppa.. og snart carbon nyrer forhåpentligvis Så blinkersene burde du bytte til mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Takker for fine kommentarer Omnislash, og du har en meget lekker Coupe selv! ang mørke blinkers så er dette noe jeg har tenkt på..sammens med carbon grill og litt småting for å kallebilen "ferdig" (noe jeg vet den aldri blir kallt i mitt eie uansett men).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 var noen som spurte etter bilde i farger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Så nettopp på e46fanatics.com og ser at det ikke bare er meg som har litt problemer med den bakfangeren din Mulig den ser bedre ut i virkeligheta Men utenom det, en utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 ser veldig bra ut i virkeligheten takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Takker for fine kommentarer Omnislash, og du har en meget lekker Coupe selv! ang mørke blinkers så er dette noe jeg har tenkt på..sammens med carbon grill og litt småting for å kallebilen "ferdig" (noe jeg vet den aldri blir kallt i mitt eie uansett men).. Takk for det! Er lov å kommentere tilbake vettu Trenger litt aktivitet på tråden min Jeg synes bakfangern er kul samtidig ikke! jeg tror bare jeg likte den forrige best! men ser ut til å være litt tilvennings sak.. skal også til forsvar for deg si, at Clubsport spoilern har sett 9 av 10 ganger stygg ut på bilder (inntil jeg så den i virkeligheten).. men fortsatt ser jeg bilder jeg får inntrykk av at den får bilen til å se litt rar ut, ved visse vinkler på spoilern! Jaja, må ha noe å se frem til. Bilen kan ikke bli ferdig med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Har da kommentert for lenge siden den clubsport spoileren liker jeg ikke, og jeg har sett den IRL. Er godt å ha noe å se fram til ja..skulle ønske jeg kunne hatt photoshoot med deg,b0ssi og enkelte andre E46 Coupè`r.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Har da kommentert for lenge siden den clubsport spoileren liker jeg ikke, og jeg har sett den IRL.Er godt å ha noe å se fram til ja..skulle ønske jeg kunne hatt photoshoot med deg,b0ssi og enkelte andre E46 Coupè`r.. :/ Likte ikke den selv først, tok litt tid før jeg fant den ganske så naturlig og rett så passende. Ja, det hadde jo vært moro å fått tatt en photoshoot. Kan jo alltids få til det.. har jo kompiser som kan ta bilder med veldig bra utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Har da kommentert for lenge siden den clubsport spoileren liker jeg ikke, og jeg har sett den IRL.Er godt å ha noe å se fram til ja..skulle ønske jeg kunne hatt photoshoot med deg,b0ssi og enkelte andre E46 Coupè`r.. :/ Du får bare si ifra hvis du er i Harstad igjen. Jeg bor i Narvik så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Er godt å ha noe å se fram til ja..skulle ønske jeg kunne hatt photoshoot med deg,b0ssi og enkelte andre E46 Coupè`r.. :/ Hvis du er interessert i og ta en shoot, så skal jeg vel opp med BMW'en til Trondheim neste helg tror jeg Skal ha den til vinterlagring hos Automote men kjører den dit på søndagen isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå