|Andreas| Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Pen bil! Likte at den var ACS stylet, men den blir sikkert like pen med alt det nye Hvordan ser bilen ut forran nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 er fortsatt acs speil,acs rear add on og bakrute spoiler, bare leppen forann som er Rieger nå ser ikke ut nå, er ingen fanger som står på :/ men snakket med lakkerer nå, han leverer fanger på lørdag og på tirsdag så kommer leppen, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Da var fangeren her! Innsatsene montert og alt klar for ACS leppen Jeg må si at den lyse fargen er veldig pent med carbon detaljer! Her er noen bilder! bilder av fanger på bil kommer vel i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Måtte seff prøve med CF leppen jeg allerede hadde fått..denne er forøvrig til salgs for 2400,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Wow, dette tror jeg blir bra, Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 passer den leppen du har til salgs til mtech 2 fangeren? leiter etter ei leppe. har ikke så lyst på club sport splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 den er jo samme bredde osv...men vet ikke om hvor pent det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 hvor har du kjøpt carbon inntakene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Dette blir flott! Ble det noe bilder av fangeren på bil? Hva koster lakkering av fanger forresten (bare lurer på hvor mye jeg må legge av ca) Fikk du handla de pedalene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Da var fangeren montert og jeg har bestemmt meg for å vente på ACS leppen. her er noen uredigerte point-and-shoot bilder! Kommer finere bilder fra location senere! (fangeren må justeres litt + det er ikke mer enn 2 skruer som holder den på plass siden den skal av på mandag..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Nå blir det morsomt å se hvordan leppa avslutter det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 i går var det full polering av bilen og mini photoshoot med undertegnede. I dag følte jeg meg litt artistisk og tenkte det ville vært morsommt å lage bilder i svart hvitt med en slags "mystisk" og "forlatt" atmosfære og ikke typiske "slik ser bilen min ut" type bilder..håper dere liker dem. (er ikke så god i PS eller med kamera enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 det siste var tøft, men skulle gjerne likt å se de i farger! nå ble det det 3 siste plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe, takk! men dere vet jo hvordan bilen ser ut i farger, derfor tenkte jeg det ikke gjorde noe med disse bildene. poenget var som sagt ikke å få "slik ser bilen ut" bilder..men mer "highligthed features" bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 i know, men uansett blir litt mye med alle slikt derfor man varierer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå