PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 ah, dumt du ikke hadde nr mitt eller noe, så kunne jeg kommet ut å beundret bilen din litt var sikkert bare inne å dusja, var jo så fint rånevær den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Se har ja. Den nye fronten var veldig mye bedre enn den gamle. Likte spes den leppa. Utrulig bra Fin og spesiell farge, Det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 takk takk er veldig fornøyd ja, spess farge må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 nydelig bilen begynner å bli nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Caaato: takk skal du ha! på en måte var den nok litt mer gjennomført når den gikk på finnsnes, men det kommer seg når jeg får...får....hehe, når jeg får det som kommer Det som var litt spesielt og morsomt da den gikk på Finnsnes var at både den og min daværende E39 hadde komplett AC Schnitzer optikk, noe som jo er nokså sjeldent her til lands. Derfor var det jo morsomt at to slike gikk på lille Finnsnes Gleder meg til å følge med på dine videre oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 takk vetu03 Ja, kommer flere oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Ute å tok ett bilde på søndag når det var fint vær (om noen kan gjøre dette til ett avatar bilde?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 nå må....KOMME i posten snart ellers blir jeg gal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Nais! liker den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 takk endrebjanes! Noen som kunne laga avatar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 $ dollargliis $ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 vet ikke helt det da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 vet ikke helt det da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 flott leppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå