Gå til innhold

Mange som bygger turbo fortiden?

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

satt å tenkte litt, er jo sinsykt mange som bygger turbo på bmw for tiden..og ikke alle har tråd..så lurte egentli på hvor mange som har noe på gang eller kjenner en nabo som har noe på gang ? gjerne sleng ut ossen biler og motorer det er :) gjerne bilder å info og er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bygger så og si BMW turbo om dagen, om det er budsjett eller halvseriøst. For 5-6 år siden hadde jeg 70% av alle kompiser som kjørte Volvo og Ford. Idag har alle hatt fingra borti en BMW med vifte. Ganske skremmende 8) . Husker en 35 år gammel volvo guru her nede sa at det var det villeste han hadde sittet på med da en lokal fyr lada 0,8 bar på en M20B25, og det sier litt, da man vet hvor "gud" volvo turbo var før. Også var det ikke sprekere enn en budsjettladda M20.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis har etter å ha rast 3 IS turbo-motorer bestemt seg for å putte i 2JZ-GTE i E30en sin. Blir gøy å se til sommeren :D

Planer om singel da eller? 320hk er vel ikke nok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker jeg satt på med en fra klepp, i ein oransje e30 med 2 svarte fartstriper over, med skikkelig punch bass og scooter rungende over anlegget, jeg var sikkert da 14 år og frelst :) det var ikke store motoren, men selve opplevelsen var pricelezz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vert e34 og da :)spennende d :D holder selv på me en m30.kina eller?

Hehe, eller det ja. :D Blir vel delvis kina, har handlet litt deler her og der, men turbo'n er iallefall kina. Får se hvordan den duger, og evt bytte i ettertid om den ikke duger. Har planer om å gjøre det skikkelig og holdbart, så det blir spennende å se hvordan det går. Skal inn med datasprut osv etterhvert, så satser på at det order seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis har etter å ha rast 3 IS turbo-motorer bestemt seg for å putte i 2JZ-GTE i E30en sin. Blir gøy å se til sommeren :D

Planer om singel da eller? 320hk er vel ikke nok :lol:

Ikke i år tror e. Fortsatt lærling :roll:

Men går greit nok med ca, 400hk også. Slapp lett i 3e i Supraen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...