MagnusA Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Bilstein dempere med fjører og topplager til e36 selges. Bakdemperene og topplager bak har kun gått 5000km. Framdempere gått ca 30 000km men i meget god stand. Demperene har stått på en 318 som var komplett ombygget til M3. Selges grunnet at bilen fikk "race" coilovers og er nå solgt. Selges 3000.- Mvh Magnus mob 91122452 magnus.arvesen (a) bluezone.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Glemte å nevne at dette er B8 sprint dempere ikke B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Hei. Vet du om disse passer E36 touring? Hvor mye senker det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Jeg er usikker på om det passer til touring... Det er orginal høyde på fjørene foran og bak senker de ca30mm tenker jeg. Prisen er egentlig kun for dempere med topplager... Fjørene følger bare med på kjøpet. PS Første mann med bud på 2000.- kan bare komme og hente alt sammen Jeg hadde helt glemt at jeg fortsatt hadde dette liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Forstår eg deg rett så passer dette kun M3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Forstår eg deg rett så passer dette kun M3 ? Passer M3 og E36 >91.. Altså med innfestning til stabstag på fjærbeinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Forstår eg deg rett så passer dette kun M3 ? Passer M3 og E36 >91.. Altså med innfestning til stabstag på fjærbeinet.. Takk for svar, passer altså både vanlig e36 og M3. Ingen som trenger billig og bra veiholdning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå