Robin L Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 hei! lurer på å bytte ene fram døra på bilen. bilen er grønn, og jeg har en svart dør på hånden. noen som vet hva det vil koste å lakke om noe sånn? må jo ta innsiden osv selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 ingen som vet hva det koster sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Kan tenke meg en tusing eller 2 alt ettersom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 For og lakke ei dør innvendig og utvendig, regn med 3-4 tusen om du har demontert dørtrekk, håndlak og pakning Er garantert steinsprang og små hakk i den så må nok litt fyller på den utvendig før lakk Kan være enda dyrere sørpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Med mindre man får det gjort svart så er det nok hvertfall 4000 tenker jeg. Jeg var innom et lakkverksted her i byen å spurte hva de skulle ha for å lakkere et bagasjelokk for meg, helt uten rust og bulker. Det skulle de ha 4400 for. Da var det rett ut av døra og hade bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Jeg betalte 1500,- for lakkering og forarbeid per dør på et lokalt karosseriverksted/opphøggeri. Ikke noe vennepris eller avslag, men virker som om jeg fikk det billig da, ut ifra de andre svarene du har fått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 det er såppas dyrt ja. da utsetter jeg det litt. evt finne en dør med samme farge ihvertfall. noen som vet hvor jeg kan få tak i vindusheis på pass.side forran billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Hva bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 jeg har en oxfordgrønn e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå