Bmw_325i_ Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 som topic sier. lufter denna litt for å sjekke interessen. komplett bil med noe utstyr som kjørecomputer, ac, el-vinduer mener jeg det var helt orginal 2dørs e30 med lite rust. det som var er sveiset. kun litt framme i motorrom. kmstand 260 000 motor bruker ikke olje eller vann. går meget bra til 325 å være. drivverk er helt utmerket,girkasse,fordelingskasse,drivaksler foran osv. bilen er ikke senket. mange av dissa som tar drivknuter osv pga senk. bilder kommer mest sannsynlig i løpet av morgendagen
Fixfax Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 mye skal du ha for lister rundt siderutene og indre dørhåndak HS og ytre dørhåndtak VS?
Bmw_325i_ Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 hmm. noen få kroner, men som sagt. vurderes solgt i deler hvis interessen er stor nok. altså ikke ett par lister, men motor,drivverk osv. så da må du nok vente litt gidder ikke ta av ett par lister å la bilen stå. da beholder jeg selv, eller selger hele bilen komplett isteden.
Bmw_325i_ Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 kom med bud da vel bilen står i sandefjord. står på bukker bak, da jeg sku bytte dempere, men fikk feil. å gadd ikke montere det gamle igjen (noe dårlige dempere) men kan gjøres noe med ved et evt salg. skambud kan dere spare dere for detta er ett 2dørs skall med potensiale. motor å gir funker utmerket. AC'n er super også. blir KALDT for å si det sånn tilogmed på en varm sommerdag er det store muligheter for å bli forkjøla inni der
NA Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hvliken årsmodell er bilen, og selger du evnt hovedsylinderen til bremsekraftforsterkeren?
Bmw_325i_ Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Hvliken årsmodell er bilen, og selger du evnt hovedsylinderen til bremsekraftforsterkeren? hei. bilen er en 1986modell. bilen blir mest sannsynlig solgt hel, da det er stor interesse for det. men kan evt si ifra om den blir solgt i deler mvh sondre
NA Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Ok, men da er det uansett feil type. må ha fra 88 mod og oppover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå