Gå til innhold

Veldig OT, men må fortelle. :) Prøvekjørt Lancer evo 7.

Share

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. Har prøvd en slik en:

mitsubishi_lancer_evo_7.jpg

Må faktisk innrømme at jeg innså at det finnes andre kjøremaskiner enn BMW. Bilen var rett å slett fantastisk morsom å kjøre, og har absolutt bare positivt å fortelle om den. Min egen M3 virka som en rein, litt kjedelig cruiser i forhold. Har alltid sagt at E46 M3 er min neste bil, men er nå jammen litt usikker. Igjen sorry for OT, men måtte fortelle. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt EVO 8 noen mil og det var en artig kjøre opplevelse,men lyden blir i det meste laget når man kjører en slik med effekt anlegg :wink: men dæven for en effekt

men må si jeg holder uannsett en knapp på BMW 8) har ikke giddet og gi så mye for en sånn bil :wink: får mye fint BMW for en sånn sum som disse koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak. Jeg ble forelsket, men jeg liker jo litt lyd, å litt motorsport følelse. E46 M3 er en mye mye penere bil, men uten å tråkke noen på tærne er dette for meg, en verdig kandidat som jeg vil vurdere når ny bil skal handles. Men jeg veit vel egentlig at det er såpass med følelser i forhold til BMW at M3 vinner, men uansett veldig gøy å prøve noe nytt, og likte rett å slett den bilen veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancer Evo serien har jo vært noen av de råeste gatebilene helt siden begynnelsen av 90-tallet. Satt på med en evo 6, tror jeg det var (i hvertfall en Tommi Mäkinen Edition) og det gikk noe så inn i helvette. Sjønner godt at du ble fasinert av den bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen M3 virka som en rein, litt kjedelig cruiser i forhold.

og det er den vel også. :wink:

Evo og wrx sti er rå biler, men så lenge de ser ut som et sirkus er det ikke noe for meg. :)

Hehe. Den er kanskje det, men men. Men ingen tvil om at di er morsomme nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...