Dr_S Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Ref. til tråd: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=513701 Hvem skal innover? Vi blir alltid en gjeng fra Vestfold vet jeg, så jeg regner med vi kjører samlet som vanlig!
Glenno Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Bare legge til en endring her. Øst styret skrev: "Barna vil også få et eget område til å boltre seg på med forskjellige aktiviteter". Vi har besluttet etter nærmere vurdering at dette må vi la utgå fra dagsplanen. Mvh Glenn styremedlem bmwccn øst
Jay-O Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Noen fra Rogaland som skal stille? Blir mye for meg i år. Vårturen, dette, 6. Mai "siddis" treffet, concourse d'elegance, Gatebil Våler, nurnbergring kjøring, og formel 1 helga....
Dr_S Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Vestfold og Telemark er de som kommer med flest medlemmer, så jo flere jo bedre
awt Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Noen fra Rogaland som skal stille? Blir mye for meg i år. Vårturen, dette, 6. Mai "siddis" treffet, concourse d'elegance, Gatebil Våler, nurnbergring kjøring, og formel 1 helga.... Har tenkt tanken, men vet ikke helt enda.
BreitBau Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jeg kommer nok kaaaanskje.. Men antageligvis så ser ikke bilen UT i måneskinn siden jeg ikke kan polere.. Og da dropper jeg det tenker jeg..
Larslol Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Ser ut til jeg tar turen ned, på selveste bursdagen til undertegnede kommer en 2-3 biler fra jessheim
vetu03 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Count me in Jasså, så du skal ja!! Hmm, tenkte litt på det her om dagen... Men hvet ikke helt om jeg gidder, langt tur likssom.. Men får høre med dama om hun kanskje vil hjem en tur, da kan jeg jo komme for er 3 min unna...
anders87 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jepp, bor jo bare 5min så må jo nesten det Da foreslår jeg at du overrasker henne med en surprise tur hjem, og skulle du ha sett, det var jo et Bmw treff her den helga jo, for et sammentreff
Ralph Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Dette blir gøy, jeg er så klart med som sagt tidligere =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå