Dr_S Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Pleier ikke konfirmasjonene være på søndag da?
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jepp, bor jo bare 5min så må jo nesten det Da foreslår jeg at du overrasker henne med en surprise tur hjem, og skulle du ha sett, det var jo et Bmw treff her den helga jo, for et sammentreff Hehe, får prøve på det;) Hun kommer nok til å skjønne tegninga ganske fort tror jeg.. Såm får vel bare spørre om hun vil hjem så kan jeg reise dit istede... Hadde vært sykt gøy, så får planlegge litt mer når jeg ser ossen framgangen er når jeg kommer hjem og skal begynne å montere ting igjen..
Gunnar Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Pleier ikke konfirmasjonene være på søndag da? Ikke de borgerlige. Men det hadde ikke hjulpet om det var kristelig siden det er i Rogaland, så helga går allikevel.
anders87 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 okei:) Da blir det kanskje enda et treff på meg da:P var du på treffet igår? Ja, snakka så vidt med deg, men du var litt opptatt virka det som.. Hadde på meg blå-hvit stripede hettegenser.. Du kjører oss i møte du Anders? høhøhø Er riktignok glad i og kjøre bil, men ikke så glad Spruddel; Du får PM m 5 min
jonr- Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 okei:) Da blir det kanskje enda et treff på meg da:P var du på treffet igår? Ja, snakka så vidt med deg, men du var litt opptatt virka det som.. Hadde på meg blå-hvit stripede hettegenser.. . ååå. skjønner.. du skulle sagt at du var anders87 , så hadde jeg visst hvem du var! Det var så vanskelig å putte folk/bilene opp mot nick.. vi får ta igjen praten på valle hovin da! Bilen din skal jeg klare å gjenkjenne veldig lett, så da kommer jeg bort til deg!
anders87 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Skulle egentlig det ja, men gjorde ikke det av en merkelig grunn Det kan vi gjøre vettu, bare og komme bortom det
larserso Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Gleder meg og krysser fingrene for finvær! Bor også kun 5 min unna så merkelig jeg ikke har sett noen av dere andre før selv om det er i en stor by.
ivlund Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Regner med å ta turen ned dit, er som flere skriver ikke lange veien for meg heller ca 7 min å kjøre bare
Chris_325iM Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg skal være der hvertfall Håper det blir bra vær da
Stjernstedt Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Ingen fra Trondheim's området som skal nedover? Hadde vært moro med følge
Gjest Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Jeg kommer nok kaaaanskje.. Men antageligvis så ser ikke bilen UT i måneskinn siden jeg ikke kan polere.. Og da dropper jeg det tenker jeg.. møt nå opp for det.
-Anders- Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Gleder meg og krysser fingrene for finvær! Bor også kun 5 min unna så merkelig jeg ikke har sett noen av dere andre før selv om det er i en stor by. Får hilse på oslofolka på valle hovin
Dr_S Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Jeg kommer nok kaaaanskje.. Men antageligvis så ser ikke bilen UT i måneskinn siden jeg ikke kan polere.. Og da dropper jeg det tenker jeg.. Skal med polering du som har helt ny lakk? Dårlig unnskyldning!
Glenno Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Der var årets tråd . Oppfordrer alle til ta det pent til og fra vårmønstringa, så unngår vi f,eks lignende episode: http://dt.no/article/20090426/NYHET/9851573/1063/NYHET Mvh Glenn Styremedlem øst avd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå