Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg, Medhios og en kompis som har tatt steget fra Nissan til BMW kommer også.

Beste vaske stedet i Oslo er U-wash på kalbakken!

A-dekk, kan ikke du ta moss-horten ferga igjen, så kan vi ta følge på motorveien :lol:

Vi skal ikke slå følge innover a Niklas?

Vi skal møtes ved vekta på e6 mot oslo :)

dvs. rett før grønmo? avfallsstasjonen...

Skrevet
Ikke noen som har et sted i vestfold vi skal møtes?

I fjor møttes vi på Statoil Knutstad, er sikkert der i år også. Kommer nærmere beskjed etterhvert, tenker jeg.. :wink:

Skrevet

I fjor møttes vi på Statoil Knutstad, er sikkert der i år også. Kommer nærmere beskjed etterhvert, tenker jeg.. :wink:

Avreise kl 09:30 fra Statoil på Kopstad

Skrevet

Fint dere setter av god tid. Portene åpner kl 1100 så håper dere iår tar dere tid til å kjøre innom Shell på Kjellstad Drammen så folket som venter der kan få lov til å ta del i deres kollone.

Er dette kun for BMWCCN medlemmer?

Det er åpent for alle som kommer med bmw. Det er gratis komme inn. Det blir å få kjøpt mat, lodd etc..

Våre sponsorer til premier til loddsalget er så langt: KOED, dynaBel, Slemmastad optikk as, BmwMarianne, .. .

BmwMarianne vil også ha stand på VallaHovin og hun har som regel mye rart til snille priser ;-).

Pent vær bestilt :-)

Om det skulle være noen spm til avd øst så fyr løs ;-).

Mvh

Glenn

Styremedlem av bmwccn øst avd.

Skrevet

Kan du avkrefte/bekrefte i hvilken tilstand veien inn til Valle Hovin er? Hørt at AF som bygger hovedkontoret sitt har gravd opp veien der før i år, og var visst et lite h..... der :?

Tenkte på oss som kommer med litt senka biler :P

Skrevet

hehe håper min nysveiste bunnpanne overlever humpene:-) Motoren står ferdig mont på gulvet sammen med kassa. Skal slippe den oppi i kveld og skru gleden sammen. Funker d blir det oslo tur på Lørdag. Desverre på vinter dekk da jeg ikke har fått lagd om ennå. Så er det bare å håpe på ok vær og er det noen som ser en grønn E28 med nye m5 hjul er det bare komme å si heeiii

Skrevet
Kan du avkrefte/bekrefte i hvilken tilstand veien inn til Valle Hovin er? Hørt at AF som bygger hovedkontoret sitt har gravd opp veien der før i år, og var visst et lite h..... der :?

Tenkte på oss som kommer med litt senka biler :P

Ut ifra tlf jeg gjorde nå går det helt fint med senka bil. Vært gravd og noe humper, samt litt støv, men burde vel gå greit om alle tar det pent? ;-)

Skal rigge opp der imorgen kveld men om noen i område gidder gi en status nr 2 hadde det også vært fint ;-).

Skrevet

Dette er der By The Way er/var? den "resturantbroa" med statoil i ene enden og shell i andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...