Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det mye jobb å bytte fjærer på en e46 coupe?

Har just fått senkesettet mitt :D

Veldig simpel jobb, tar meg under en time nå som jeg har gjort det så mange ganger... hehe

Du må regne med å bruke 2-3 timer om du ikke vet alt som må løsnes og slikt....

Skrevet

Under en time er kjapt :shock:

Veldig rett-fram jobb. Kan være litt herk å få påfjørklemma pga få runder på fjøra, men ellers utrolig greit :wink:

Skrevet

er akkurat innatt etter og ha skiftet dempere på begge sider forann nå. og jeg brukte vel ca 30-45 min. så går nok iallefall 1,5- 2 t første gangen rundt hele.:)

Skrevet
Under en time er kjapt :shock:

Veldig rett-fram jobb. Kan være litt herk å få påfjørklemma pga få runder på fjøra, men ellers utrolig greit :wink:

Nei jeg syns da ikke det. Gjort denne jobben gang på gang på gang på diverse bimmere nå, når man lærer seg hva som må gjøres så er det veldig fort gjort. så sant man ikke møter på problemer såklart.

Bruker ikke fjør klemmer for å ta av fjørene, da de ikke går så langt allikevel, bare ha en kar som setter vekta på tårnlageret når du sakte men sikkert løsner mutteren.

De nye senkefjørene er jo rimelig kjapt å få på, i de feste tilfeller så holder det med at en står og legger vekt på demper og fjør slik at han andre kan lure på mutteren. Varierer såklart på hvor mye som skal senkes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...